Godt sagt Casper! Håber de forstår dit budskab... Held & Lykke! |
Få din egen webshop - 300,- kr.!
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
|
Her er nogle flere informationer.. Prisen for selve webshoppen er et engangsbeløb på 300 DKr der skal ikke tillægges moms dette beløb da jeg ikke er momsregistreret Hosting aftalen indbefatter: 500Mb webplads og der er mulighed for at du kan have mere end 1 domæne på de 500 mb det er nemt at opsætte i kontrolpanelet du kan oprette alle de sql og mail databaser du vil men er begrænset til indholdet mht de 500 Mb du har tilrådighed prisen for hostingen er 65 kr Excl moms Du er fri til at hente din webshop ned og ændre gemme eller hvad du vil så det er ikke en "lejet" webshop |
Har du tjekket med Shopdanmark at det er iorden du duplikerer systemet du har købt af ham? - der er vist arbejdet en del mere med systemet end standard versionen. Jeg ved ikke om man kan håndhæve dette, men jeg synes da du skal høre Shopdanmark ad. |
Der står i betingelserne at den må videresælges.. |
Efter en masse klager og mistrohed stopper jeg med at sælge webshoppen. Det var åbentbart ikke iorden ifølge nogle folk. |
STOP For gudskyld, skal du ikke stoppe pga sådan nogle folk ubetydelig udtalelser! Keep Going! Fortsæt.... Markedsføre den et andet sted brug dit netværk! |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej Casper Kan jeg se webshops der kører? Kan jeg prøve at arbejde med en shop? Jeg trænger til at atarte en web-shop helt fra bunden og ønsker at der skal være en god manual man kan slå op i - og læse inden jeg starter opsætning. Hvis man f.eks.skal indsætte fotos, vil programmet så scalere fotos til bestemte størrelser selv, eller skal man starte med at have fotos i bestemte formater? Mange hilsner Susanne susanne@galleri-lang-sommer.dk
|