Der er 5 designs, som der frit kan vælges imellem. Forskellen fra det gratis, og dette, er at du får 300 kr. får et system, der nemt kan laves om på, og det er på dansk!
Webhotellet, kan webshoppen, selvfølgelig sagtens køre på, og der er ingen kundebgrænsninger.
Sorry, men hvad sker der for jer! ?? Normalt hidser jeg mig ikke op i debat indlæg, men gider I lige!
Her er en 16-årig iværksætter, som har lavet et produkt og gerne vil sælge det, han skriver at han godt kan forstå hvis der er nogen som rynker på næsen over at han kun er 16 osv, og opfordre til at stille alle de spørgsmål i vel!
Hvorfor skal i så begynde at skrive det lugter af fusk, og hakke på ham!
Jeg vil også gerne bede Jer om at tale i en pæn tone til mig, det gør jeg trods alt til jer..
Granholm, jeg orker ikke at svare på dine indlæg. Alle dem jeg handler med får alle mine oplysninger, men dig gider jeg ikke spilde min tid på ;-)
Dem som ikke gør noget nytte, bedes holde jer ude for den tråd. Hvorfor skriver at osCommerce er forlædet? Det er da ikke dit problem! Hvis folk vil købe mit produkt, så er det ikke noget med Jer at gøre. Som tidligere sagt, i får webshoppen før, og jeg løber derfor ikke med jeres betalinger.
Godt innitiativ. Som nogen andre er der også lidt skeptis fra min side, men jeg syntes helt klart du skal fortælle hvordan hosting forgår og betaling etc, så folk ved hvad de får for deres penge. :)