Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brugere der skal have adgang til videoer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at lave en række videoer der tilsammen skal udgøre et mindre kursus og heraf retten til selv at lave et tilsyn på sine ildslukkere. Min kunder køber denne service via www.sikkerhedseksperten.dk og hvis jeg sender dem videoerne kommer de aldrig igen for at købe mere Smile - Økonomisk er dette rimelig dumt.

Nej derfor betaler de X antal kr. per år, og kommer derfor igen året efter når det atter er tid til et lille kursus.

Men hvordan skal jeg lige administrere dette. Videoerne skal selvf. afspilles fra online således de ikke får dem sendt/downloaded - men brugeren skal stadig logge ind efter at have købt og kunne se videoerne.

Derfor vil jeg hører om nogen derude kender software til dette. Enten til shoppen oscommerce eller til min blog wordpress. Alt betaling skal gennem sikkerhedseksperten.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:19

Det engelske blad .net havde i oktober-udgaven en feature om at hoste videoer gratis på sit site.

Der findes det gratis software FFmpeg, som du kan bruge til selv at hoste videoer på dit site. Hvis du ikke selv vil betale for den ekstra båndbredde, som det kræver at hoste videoer, findes der mange udbydere af hosting for FFmpeg-videoer. Søg på Google efter disse, hvis det er.

Til selve afspilningen på dit site kan du benytte det gratis software FlowPlayer (www.flowplayer.org), som benytter Flash. På den måde kan folk ikke bare downloade videoerne, og jeg fornemmer lidt, at det var det, du ville undgå.

(Naturligvis kan man altid rippe videorne og gemme dem, uanset hvad du gør. Men det kræver en større indsats, hvis de vises med flash, end hvis du bare lægger dem op som filer).

Selve betalingen har jo ikke noget med videoerne at gøre som sådan, og du skal jo bare sørge for, at man ikke kan komme til videosiden, hvis man ikke er logget ind.

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:12

Kenneth Boysen:

Hejsa

Jeg er ved at lave en række videoer der tilsammen skal udgøre et mindre kursus og heraf retten til selv at lave et tilsyn på sine ildslukkere. Min kunder køber denne service via www.sikkerhedseksperten.dk og hvis jeg sender dem videoerne kommer de aldrig igen for at købe mere Smile - Økonomisk er dette rimelig dumt.

Nej derfor betaler de X antal kr. per år, og kommer derfor igen året efter når det atter er tid til et lille kursus.

Men hvordan skal jeg lige administrere dette. Videoerne skal selvf. afspilles fra online således de ikke får dem sendt/downloaded - men brugeren skal stadig logge ind efter at have købt og kunne se videoerne.

Derfor vil jeg hører om nogen derude kender software til dette. Enten til shoppen oscommerce eller til min blog wordpress. Alt betaling skal gennem sikkerhedseksperten.

så vidt jeg husker kan man password beskytte sine streams i fx. windows media server.  -Så kunne du jo bare sende brugernavn og adgangskode i en mail når kunden har betalt.

/Hus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)