Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for spillesider

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende. Så sørg endelig for at lave jeres spil til Iphone også!

Igen, laver I noget pokersoftware, kan det formentlig komme til at køre på et eksisterende netværk af spillere. Det kræver dog en dyr og grundig godkendelsesprocedure, før jeres software vil blive accepteret af netværket. Men hvis det lykkes, så kan I måske lave en eller anden aftale, hvor det ikke rent teknisk er jer, der udbyder pokeren, men selve pokernetværket, og så bliver I bare betalt for at levere softwaren f.eks.....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 01:52

Jeg tror det kræver en god sjat penge at starte noget op helt fra bunden med ejen production af spil. Og  som patrickb skriver kræver det en masse godkendelse med udbetalings rate hvis det er Held spil.

Jeg havde engang fat i dem som lavede Kom & Vind spil, og for et spil uden nogen form for integration og specielt slap man af med 50.000 stykket. Hvis man skal have et okey udvalg af spil + det hele skal integreres med point/penge, betaling, brugere, chat etc, så slipper man altså ikke billigt.

Patrickb: kan kun give dig ret ang det med Spil til Iphone! Jeg er ved at gå død i packman, pool og bejeweled 2:P

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:58

Perbj:

Patrickb: kan kun give dig ret ang det med Spil til Iphone! Jeg er ved at gå død i packman, pool og bejeweled 2:P

Ja men det er jo det, der rykker lige nu, hvis man kigger på de internationale startups. Spil til Iphone bliver formentlig stort, og der var da vist også et dansk firma, der var rimelig godt med...

Jeg har ikke selv tid til at spille den slags, da jeg ikke har nogen transittid i det offentlige, og ikke har tid til andet end firma ... og så hængen ud på Amino naturligvis Stick out tongue

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:58

Jeps, men det vil jeg lige vende tilbage med. Laver dygtighedsspil nu, og tager resten bagefter (tilfældighedsspil)

Tak for svarene

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)