Hos pokerforbundet spiller de kun turneringer. Det er efter deres mening mindre odiøst end cash games - altså spil, hvor man bare køber sig ind med penge og spiller. Umiddelbart er reglerne de samme, men den er som sagt i retten.
Politiet har med mellemrum slået til mod arrangerede pokerturneringer på offentlige venues. Men der er stor forskel på, om man overhovedet gør noget ved det i de forskellige politikredse. I København har man grebet meget ind over for det, men i den gamle Hellerup politikreds, hvor pokerforbundet har til huse og jævnligt spiller, har man ikke stoppet det.
Igen vil jeg opfordre til at spørge Dansk Poker Forbund. Hvis du ikke kan finde en kontakt, så kan de nok hjælpe dig inde på www.pokernet.dk
Hvis jeg skal være ærlig, tror jeg ikke rigtig, du kan slippe afsted med at lave det på nettet i Danmark. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det et pokersite, du vil lave. Hvis du har et eller andet unikt koncept, kan du jo prøve at høre nogle pokersites, om du kan lave et samarbejde med dem. Det er ikke ualmindeligt, at pokersites opretter sær-turneringer i samarbejde med en eller anden sponsor. Så måske du kunne vinkle den på den måde..?! Pokersites'ne vil dog nok kræve, at du kan stille med et vist antal brugere, før de gider gøre noget større ud af det. Men især de små sites vil måske være lettere at overtale, da det i sidste ende gælder om at tiltrække nye spillere.