Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Office 2007 - kan det være rigtigt at dette er lovligt?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb Office 2003 i stedet for! Så slipper du for den vanvittige udskiftning af de velkendte drop-down-menuer med ikoner i alskens størrelser og farver, placeret hulter til bulter, så man ikke kan løse selv den simpleste opgave længere! Cool

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:08

patrickb:

Køb Office 2003 i stedet for! Så slipper du for den vanvittige udskiftning af de velkendte drop-down-menuer med ikoner i alskens størrelser og farver, placeret hulter til bulter, så man ikke kan løse selv den simpleste opgave længere! Cool

Jeg var også meget utilfreds med at de havde lavet om på det, men der gik en dags tid så havde jeg styr på det.

syntes office 2007 fungere ganske udemærket, og hvad ikke oplevet noget jeg ikke kunne finde (ok, du skal da lige bruge 1 min på at søge men det går nok også)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 15:19

Rasmus Svensson:
Jeg var også meget utilfreds med at de havde lavet om på det, men der gik en dags tid så havde jeg styr på det.

Så er du noget mere lærenem end mig. Jeg har bare lært, at hver gang jeg skal finde selv den simpleste funktion, skal jeg igen til at bruge flere minutter på at lede efter den i alle deres tabs.

Jeg har allieret mig med flere, som er dybt frustrerede over denne "reparation af noget, der ikke gået i stykker", som man siger på engelsk, og vi vil formentlig gribe til væbnet modstand, når vi er mange nok!

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:25

Jeg er med Patrickb. Køb MS Office 2003, den er ikke kun lette at overskue men srbejder også meget hurtigere istedet for den nye Office. 2007 & 2009 er bare alt for uoverskueligt og mærkeligt.

OpenOffice er et kanon Office-program som bliver brugt dagligt af mange folk og virksomheder. Det er et OpenSource program dvs den er gratis. 

Den kan stort set alt hvad MS Office kan og kan snakke sammen med MS Office. OpenOffice er også kanon, da den kan åbne alle MS Office filer.
Hvis du nu skal gemme en .doc-fil i Open skal du huske at vælge Word-doc når du gemmer !!!

Jeg bruger til dagligt OpenOffice og har aldrig haft problemer med det. Kan kun anbefales.

Hvis du har en Computer der ikke er den hurtigste, vil jeg råde dig til at bruge MS Office 2003 eller OpenOffice. 
Nu kender jeg ikke så meget til Googles Office. 

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:28

skal siges jeg ikke er super bruger af office så det kan da være at der er funktioner jeg ikke ved hvor er, men så har jeg aldrig brugt dem

men det er da lykkedes at lave nogle beregninger i excel (det jeg bruger mest) til at regne ud på om der er muligt at lave safe bet (100% sikkerhed for at vinde på odds)

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:51

Hej Rikke!

Jeg så forlenden, at IBM har relanceret Lotus Symphony, hvilket kunne være en mulighed for dig.
Som tidligere Lotus-nørd ved jeg at programmerne dengang var super cool og var mere udbredte i virksomheder end Office-pakken.

IBM har nu re-lanceret tekstbehandling, regneark og præsentationsprogram. Gratis, MS-Office kompatibelt og også til Mac.

http://symphony.lotus.com/software/lotus/symphony/home.nsf/home

Bedste hilsener
Aleksander

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:59

ICo:

Jeg er med Patrickb. Køb MS Office 2003, den er ikke kun lette at overskue men srbejder også meget hurtigere istedet for den nye Office. 2007 & 2009 er bare alt for uoverskueligt og mærkeligt.

OpenOffice er et kanon Office-program som bliver brugt dagligt af mange folk og virksomheder. Det er et OpenSource program dvs den er gratis. 

Den kan stort set alt hvad MS Office kan og kan snakke sammen med MS Office. OpenOffice er også kanon, da den kan åbne alle MS Office filer.
Hvis du nu skal gemme en .doc-fil i Open skal du huske at vælge Word-doc når du gemmer !!!

Det kan nu godt være det er mig der er mærkelig.. men hvordan kan man i samme indlæg skyde Office 2007 ned fordi det er nyskabende, hvorefter man anbefaler OpenOffice? Big Smile

Der er intet galt med OpenOffice, det er ikke det jeg hentyder til :) Men der er altså heller ikke noget galt med Office 2007. Det giver brugeren en masse nye muligheder. Det er blandt andet blevet noget nemmere at arbejde med formateringer, du kan gemme til PDF, du kan arbejde nemmere med billeder osv osv.. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:05

Ikke for noget, men OpenOffice har eksisteret i MEGET lang tid !

Ja du har ret vdr. Billederedigering og pdf. Men du kan også gemme i pdf i 2003. Man skal dog bare installere en Plug-in og så er den klaret. 
Jeg siger bare, at i Office 2007 + er det bare blevet noget mere uoverskueligt. Jeg siger ikke det er dårligere.

Desuden optager den meget mere RAM og plads på harddisken pga. designet primært.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:12

Har som sagt ikke noget mod openoffice... slet ikke.

Synes bare det er pudsigt at være imod forandring i Microsoft Office og så samtidigt anbefale et helt andet stykke software som alternativ til Office 2003 :)

Der lå ikke andet i det end det.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 16:13

Casper Sigaard:
Men der er altså heller ikke noget galt med Office 2007. Det giver brugeren en masse nye muligheder. Det er blandt andet blevet noget nemmere at arbejde med formateringer

Jo der er meget galt med Office 2007 - nemlig at brugervenligheden er blevet kastet ud af vinduet. Hvorfor må guderne vide, men mit gæt er, at et eller andet skulle der jo laves om.

Casper Sigaard:
... fordi det er nyskabende, ...

Nyskabende kan man vel godt kalde at ødelægge en velfungerende og brugervenlig brugerflade til fordel for det glade vanvid, for "nyt" er det da!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)