Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkning af computere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger en der kan lave klistermærker til brug på computere der skal nummeres med et nummer. Jeg skal kun bruge 45 mærker.

• Det skal være et kilstermærke der ikke lige kan pilles af.
  • Der skal evt. være et lille logo
  • På mærkerne skal der stå: Computer nr. 1,2,3,4 osv osv. op til 45
  • Mærket må gerne være rundt i hjørnerne

Er der nogen der kan lave sådan nogle til en rimelig pris, så kontakt mig gerne på anders[at]dersos.dk

Hilse

Anders

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:05

Kontakt mediemouse, mener jeg han hedder, han lavede nogle for mig, selvom de er ringe, fordi hans maskinger var kalibreret forkert. (fik ikke nogle nye), men de virker fint når det er, samt det er godt lavet (trods fejlen),

Ellers vistaprint.

Men, jeg tror ikke du kan få under 100stk.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:42

Hej Anders.

Husk på at alt hvad der er klisteret på kan tage af igen, hvorfor ikke mærke selve pcén.

Jeg kan lasergravere direkte på så det ikke kan fjernes.

Venlig hilsen

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

www.thot.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:42

Hej Anders.

Husk på at alt hvad der er klisteret på kan tage af igen, hvorfor ikke mærke selve pcén.

Jeg kan lasergravere direkte på så det ikke kan fjernes.

Venlig hilsen

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

www.thot.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 12:46

Hej Anders.

Lasergraveringen lyder som et fornuftigt alternativ - Det bliver i hvert fald ikke lige pillet af.. ;-)

Hvis du dog hellere vil have klistermærker, hvor store forestiller du dig så klistermærkerne? Og ville du have noget mod at skrive numrene selv? Tryk med variabeldata er noget mere omstændigt.

Hvis du lige kan svare på ovennævnte, kan jeg formodentlig godt hjælpe dig.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:56

Granholm IT og PC support:
Kontakt mediemouse, mener jeg han hedder, han lavede nogle for mig, selvom de er ringe, fordi hans maskinger var kalibreret forkert. (fik ikke nogle nye), men de virker fint når det er, samt det er godt lavet (trods fejlen),

Mener du mediamouse?
Kan nu ikke genkende det du skriver omkring service. De gange jeg har handlet med ham (Jesper) har både service og kvalitet været i top. En gang var der en fejl med nogle visitkort, men den fangede de selv og lavede straks nye.

On topic: Hvis det skal være mindre partier, så tror jeg at Peter fra pbtryk.dk er mere relevant her - prøv at skriv og spørg ham...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:39

Lasergravering er lidt for voldsomt. Vores computere er i forvejen tyverisikret, så mærkerne skal kun bruges til nummerering af computerne, og skal kunne holde til elevernes nysgerrige fingre der gerne vil pille numrene af computerne.

For tiden sidder der dymo på, men det holder ikke længe.

Jeg prøver at kontakte de udmærket forslag jeg har fået herinde - tak for hjælpen til jer alle

Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)