Altså den ville nok ikke tage skade af at blive pyntet en lille smule Jeg vil gerne prøve, at lave noget til dig, kan du ikke lide det er der ingen brugstvang:) Mit eneste krav er at jeg må bruge det som ref. hvis du beslutter dig for at bruge hvad jeg har lavet.
Det skal lige siges at selvfølgelig må du bruge dit arbejde som reference...ALTID. Det er ikke noget kunden kan bestemme. Hvis en kunde skulle have dette lidt ekstraoridinære krav, så skal du også tage dig ekstra højt betalt.
Det lyder som en rigtig god idé, og god vind fremover med at skabe dig en lille sund studie-virksomhed.
Hvis jeg må give dig et lille råd med på vejen, så er det en kæmpe fordel, at du sætter dig ind i området søgeoptimering (SEO).
Måske er jeg lidt "hård", men en webside som ikke er søgeoptimeret på eksempelvis Google, kan ikke bruges som salgskanal, idet websiden ikke er synlig for brugerne, når de søger efter en virksomhed eller et produkt på nettet.
Jeg designer og søgeoptimerer selv websider i mit lille firma
Jeg har lige startet en tømrer virksomhed med en kammerat, og vi har brug for en hjemmeside (domæne er købt) og et lækkert logo, er det noget du evt. kan være interreserret i ?
Hvis du sender mig en besked med de ideer og oplysninger der skal på siden, vil jeg sende dig et oplæg. Derefter kan du se om det er noget for dig. Er det det, laver jeg det færdigt, så du kan ligge det op på jeres hjemmeside.
Du kan sende mig beskeden gennem min hjemmeside eller herinde.
Jeg har netop løsrevet mig fra et større parkeringsfirma og startet op selv. Jeg har ret hurtigt brug for en hjemmside - der er ingen særlige krav til den.
Jeg har tidligere fået lavet www.danparkering.dk. Kunne tænke mig noget i den stil eller hvis du har andre bud er det fint.
Mit firma hedder ScanParkering..... har et logo der skal indgå. Hvis du er interesseret mail eller ring mig 40527236.