Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Open Source System til shop vil du anbefale?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg får helt lyst til selv at lave en webshop, når jeg ser et site som elm's. Wink .. Indtil videre kan jeg da så agere fortaler for det!

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:08

Ronnikc:

Det skal du nok spørge magentoudbyderne om :)

Vi hoster også magentoshops - men vi levere ikke design, opsætning m.v. på Magento - det gør vi kun på Joomla / VM.

Jeg har heller ikke kunne finde noget som minder om MagentoCommerce hos redweb http://dom.ter.dk/?host=redweb.dk

-Men måske de ligger på "den danske server" ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:10

mundsavl.dk:

-Men måske de ligger på "den danske server" ?

Det er fint du leger den lille spion men lad mig starte med at anbefale dig at finde dig et andet tool en det du bruger - det er frygteligt elendigt og oplyser ikke noget brugbart.

Problematikken er bl.a. at der ikke tages højde for:

- Flere IP'er per server
- Antallet af hosts er misvisende (for at sige det mildt)
- Der vises kun 1 server - som er koblet op på 1 IP - der er noget flere end 1 server med kunder på og de står 3 forskellige steder og i 3 vidt forskellige ip ranges.

Så hvis du skal lege lille tekniske ingolf så vil jeg da foreslå dig at finde noget bedre legetøj - for det er ikke særligt imponerende hvad du kan støve op med det du bruger i dag.

Og nej jeg har ikke tænkt mig at linke til kunders websites / webshops i åbne fora - det må være op til kunden selv at afgøre om de ønsker at indgå i den slags.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:23
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)