Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Flash og php CMS

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa - jeg er grafisk designer og har arbejdet med alle former for hjemmeside elementer, men jeg har aldrig været den store koder - faktisk siger det mig ikke ret meget, men det skal jo til for at kunne frembringe en funktion dygtig hjemmeside.

Jeg kan dog alligvel kode og tilpasse en del php, js etc. Så hvis det skal til for at få rettet eller ændre i systemet, er det helt okay.

Jeg søger et CMS system lavet i flash, som er mit personligt, dvs. til videresalg af hjemmesider. Med CMS løsning som mulighed - i form af WYSIWYG - med stor brugervenlighed. Dog uden at selve systemet bliver 100% tilgængeligt for den enkelte køber. Men funktionen.

Derudover - søger jeg et php cms, som indeholder: brugersystem og forum (som er forbundet), og muligheden for at tilføje diverse moduler. Og alt muligt andet spændende, regnskab, shop, osv. har også interesse, med samme kriterier som flash systemet - at det er til videresalg.

Skriv gerne nogle bud - på hvad i kan tilbyde, jeg har efter læst flere af indlæg på denne side og andre, set at når en bruger skriver en pris. tilbyder samtlige personer - til netop denne pris.

Min økonomi er sund - og jeg vil klart vælge kvalitet frem for pris. Så jo flere jo bedre. Men gode tilbud er altid velkommen.

mvh.

Martin

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med CMS-løsningen, vi tilbyder flere forskellige CMS-produkter og kan muligvis også hjælpe dig med et flash-system.

Du er meget velkommen til at kontakte mig til en uforpligtende snak om hvad vi kan tilbyde dig. Min mail-adresse er km@visualized.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Din beskrivelse virker lidt svær at forstå.

Ønsker du et rent cms I flash , eller flash i et cms ?

Hvis flash i et CMS, kan jeg hjælpe.

Jeg er selvstændig, hvilket viser sig i mine lave priser . læs mere på www.granholm.dk

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Systemet, jeg prøver at finde frem til, er et CMS som bruges på et fuldt flash web site, hvor man f.eks højre klikker på content, logger ind. og derefter har en editor, som kan ændre content.

et godt eksempel er: http://flaria.net/demo1/#/index/ tjeck det ud, det viser meget godt hvad det er jeg leder efter...

martin

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Det lyder spændende - jeg vil lige se hvilke tilbud jeg modtager - og kontakter dig hvis det skulle være.

Nu skriver du at, i kan hjælpe med cms løsningen - så er det PHP (evt.) du omtaler.

er der evt. en mulighed for / hvis i kan levere flash systemet også - at købe det i form af en "pakkeløsning"

Og til sidst så har du læst i indlægget at det er en form for OEM jeg søger - med alle rettigheder og filer / til videresalg af hjemmesider, med systemet som funktion.

martin

 

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helt

Hvad det er du vil med et Flash CMS er mig lidt en gåde, men ok jeg faldt over disse løsninger:

http://www.10cms.com/?#/1  koster men er super fedt

http://www.tomaso-cms.de/  Er et Opensource Flash system som funker med Typo 3 CMS som Backend løsning. Så dvs. du får en Flash frontend, men et superstærkt backend PHP CMS system som Admin.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Sjovt at du netop efterlyser dette, eftersom at vi snart er færdige med at uvikle netop et PHP CMS med Flash-slideshow som man kan vælge at sætte ind som element på siderne, idet man redigerer sitet online.  Eksempel på selve Flash-slideshowet, set fra brugerens synspunkt, kan du se på www.specta.dk, under kunstnere - Vælg en, og se hvordan det virker.

Jeg kan nåes på mortenthorpe<at>gmail.com, og du kan se andre sites vi har lavet der bruger Flash-slideshowet på www.morning.dk...

- Morten

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Helt

Hvad det er du vil med et Flash CMS er mig lidt en gåde, men ok jeg faldt over disse løsninger:

 

http://www.10cms.com/?#/1  koster men er super fedt

 

http://www.tomaso-cms.de/  Er et Opensource Flash system som funker med Typo 3 CMS som Backend løsning. Så dvs. du får en Flash frontend, men et superstærkt backend PHP CMS system som Admin.

Hejsa og tak for dit indlæg.

Jeg søger et cms system, for at have muligheden for at kunne levere flash hjemmesider, men stor brugervenlighed, hvor den købende kunde kan redigere 100% på en nem og lækker måde.

tak for dine links.

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Thorpe:

Hej Martin,

Sjovt at du netop efterlyser dette, eftersom at vi snart er færdige med at uvikle netop et PHP CMS med Flash-slideshow som man kan vælge at sætte ind som element på siderne, idet man redigerer sitet online.  Eksempel på selve Flash-slideshowet, set fra brugerens synspunkt, kan du se på www.specta.dk, under kunstnere - Vælg en, og se hvordan det virker.

Jeg kan nåes på mortenthorpe<at>gmail.com, og du kan se andre sites vi har lavet der bruger Flash-slideshowet på www.morning.dk...

- Morten

 

Det virker ret spændende - men det er ligeledes muligt at redigere direkte på hjemmesiden på et fuldt flash website? eller hvordan tænker du.

Har du en tidslinje, man kan gå udfra. :)

Martin

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må jo nok undre mig lidt over at du vil lave et website KUN i flash, for det er ikke vildt optimalt.  Både mht. S.E.O. og i stigende grad at folk tilgår websites med devices (uden flash, såsom iPhone), og fordi at både HTML (især den kommende v. 5) og CSS efterhånden kan levere rigtigt meget UDEN flash.

Jeg regner med at være færdig med systemet indenfor ca. 10 dages tid, du kan følge med på www.morning.dk/08/aktuelt.html

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)