Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt og forbedret site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vi søger lidt ris og ros på vores ny købte hjemmeside design.

forum er nu også en del af nrgee.dk.

da de sidste finesser stadig mangler, vil vi bare lige høre hvad folket herinde synes om vores nye hjemmeside.

MVH www.NRgee.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:08

Mit første indtryk, hvilket er totalt vigtigt for nye kunder når de kommer ind på siden, er at siden mangler billeder. Jeg har kigget på din side i ca. 15 sekunder, men ved faktisk ikke helt hvad det går ud på - og jeg ville umiddelbart gå videre til en anden side.

Du skal placere et eller anden på siden som fanger folks opmærksomhed. Et flot billede med en fed og catchy tekst kan tit gøre det.

Desuden bør du checke siden i Firefox - da topbanner/menu ser skæv ud her.

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:39

Flot layout, det virker simpelt men at der alligevel er noget "kød" på.

Eneste der lige skær mig i øjnene er de google adsense der er i midten på forsiden; der kunne man evt. som DesignRus skriver, smide et billed ind.

Fra Rønnede
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:55

Må sige det samme som designRus. Ved ikke helt hvad det går ud på. Jeg kan heller  ikke få de to links:

Flere besøg............ og

Tjen penge................

til at virke. Klikker jeg sker der intet.

Er ikke vild med den røde farve, men smag og behag kan som bekendt ikke diskuteres.

MVH

Pia

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt lide farverne, men synes jeres topbanner er meget "Flyvsk". Den ser rodet ud, og jeg får ikke rigtig noget indtryk, hvad hjemmesiden handler om rigtigt.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:57

Hej.

Jeg må desværre erkende at jeg ikke er så begejstret. Det første man ser er Google annoncer, hvor der burde stå noget om virksomheden. Det hele ligner én stor konkurrence/reklame side - det er meget fint, hvis du kan skaffe besøgende, men kan du det? Det er jo ikke en side, som man besøger, hvis man ikke har en anledning til det.

Jeres logo er et byskilt.... Hvorfor det?

Mvh Morten.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)