Jeg tilbyder hermed serviceydelser på vegne af meget dygtig nyuddannet frisør. Jeg selv har haft glæde af hendes serviceydelser da jeg er for travl en person til at tage til en frisørsalon - hun kom ud og tog sig af min efterhånden store manke til min fulde tilfredsstillelse. Hun kører ud i hele Storkøbenhavn og klipper dig på din arbejdsplads eller i dit hjem. Og hun rydder op efter sig ! :-) Er der nogen der kunne tænke sig at prøve? Fuld tilfredshed eller pengene tilbage ! Pris: 300kr incl kørsel og moms. Prisen er for en mandeklipning. Kvinder bør ringe og rekvirere et tilbud på det ønskede arbejde. Der kan aftales tid hos Gühner på tlf 3116 2434. Venlige hilsner Jørgen Olsen |
Hej Jørgen
En idé for hende kunne være onlinebooking, så kan via en hjemmeside markedsføre sig med booking system. Dette kan købes i forskellige prisklasser, men jeg vil helt klart anbefale flagskibet i branchen > www.hairtools.dk Her får du ubegrænset support og hjælp til opstarten af systemet. Der indgår en standard hjemmeside i programmet, så hun hurtigt vil kunne komme i gang med markedsføring af denne.
De bedste hilsner
Martin