Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moderne klipning hos dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder hermed serviceydelser på vegne af meget dygtig nyuddannet frisør.

Jeg selv har haft glæde af hendes serviceydelser da jeg er for travl en person til at tage til en frisørsalon - hun kom ud og tog sig af min efterhånden store manke til min fulde tilfredsstillelse.

Hun kører ud i hele Storkøbenhavn og klipper dig på din arbejdsplads eller i dit hjem. Og hun rydder op efter sig ! :-)

Er der nogen der kunne tænke sig at prøve? Fuld tilfredshed eller pengene tilbage !

Pris: 300kr incl kørsel og moms.

Prisen er for en mandeklipning. Kvinder bør ringe og rekvirere et tilbud på det ønskede arbejde.

Der kan aftales tid hos Gühner på tlf 3116 2434.

Venlige hilsner

Jørgen Olsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:41

Hej Jørgen

En idé for hende kunne være onlinebooking, så kan via en hjemmeside markedsføre sig med booking system. Dette kan købes i forskellige prisklasser, men jeg vil helt klart anbefale flagskibet i branchen > www.hairtools.dk Her får du ubegrænset support og hjælp til opstarten af systemet. Der indgår en standard hjemmeside i programmet, så hun hurtigt vil kunne komme i gang med markedsføring af denne.

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 18:27

Baltzer9:

Hej Jørgen

En idé for hende kunne være onlinebooking, så kan via en hjemmeside markedsføre sig med booking system. Dette kan købes i forskellige prisklasser, men jeg vil helt klart anbefale flagskibet i branchen > www.hairtools.dk Her får du ubegrænset support og hjælp til opstarten af systemet. Der indgår en standard hjemmeside i programmet, så hun hurtigt vil kunne komme i gang med markedsføring af denne.

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin.

Tak for tilbudet - det er dog ikke noget vi står og mangler.

Hvad jeg søger i denne tråd er lidt feedback på ideen (eller kunder til hende selvfølgelig).

Jeg selv har slet ikke tid til at tage til frisøren og finder det rimelig genialt at jeg kan spare turen og tiden uden at det koster det vilde.

Hvad synes I? Og er der nogen der har ideer til hvordan sådan en ide kan markedsføres bedst muligt?

VH Jørgen Olsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:29

Hej Jørgen

Du må endelig ikke tro, at det er et tilbud fra mig, det var hjælp til hendes markedsføring, det er en komplet pakke du får fra dem hjemmeside,bookingsystem,direct mail,SMS og alt det andet der hører til. Det vil være en rigtig god grundsten for hende med en hjemmeside vil jeg mene, om det er fra den ene eller anden leverandør er underordnet. :o)

De bedste hilsner
Martin

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:33

Det lyder lidt omstændigt sådan at køre ud til en ad gangen på må og få...

Hvad med at prøve at lave aftale med nogle store virksomheder, og så lade dem tilbyde klipning til deres medarbejdere som en frynsegode. I forvejen kan folk jo efterhånden få alt fra massage til helbredstjek, mens de er på arbejde.

Så kan det også bedre betale sig at køre derud, for så kan hun tage flere ad gangen, og når det er virksomheder, man handler med, så kan man typisk også tage den pris, det koster.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 17:28

patrickb:

Det lyder lidt omstændigt sådan at køre ud til en ad gangen på må og få...

Hvad med at prøve at lave aftale med nogle store virksomheder, og så lade dem tilbyde klipning til deres medarbejdere som en frynsegode. I forvejen kan folk jo efterhånden få alt fra massage til helbredstjek, mens de er på arbejde.

Så kan det også bedre betale sig at køre derud, for så kan hun tage flere ad gangen, og når det er virksomheder, man handler med, så kan man typisk også tage den pris, det koster.

Hej Patrickb.

Tak for dit svar.

Det er nu ikke mere omstændigt end at det kan løbe rundt og at hun gider det.

Jeg har aldrig haft held med at sælge noget til store virksomheder desværre - så det vil jeg nok ikke satse på medmindre de kommer til os.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 17:44

Jørgen Olsen:
Jeg har aldrig haft held med at sælge noget til store virksomheder desværre

Jamen kommer det ikke an på, hvad du vil sælge?

Hvis jeg havde en stor virksomhed, ville jeg da med glæde melde mig til sådan en ordning. Hvis jeg kan få et frynsegode til mine medarbejde, der koster mig 300 kr. hver måned til halvanden pr. medarbejder, og som jo er noget, der virkelig vil have værdi i deres øjne, så er det da bare om at hoppe på!

Prøv at tænk hvordan de kan gå og blære sig til deres venner/veninder .. "Ja ude på vores arbejde får vi jo GRATIS klipning!" - Det er noget, som folk eeelsker! Wink

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)