God Lørdag allesammen :) Jeg har lige lyttet et par gange til Martin's podcast's og må nok indrømme jeg er en af dem der blev en smule provokeret! (Godt arbejde!) Jeg har for alt for længe siden købt det domæne hvor jeg gerne vil skrive lidt om lidt af hvert og er ikke kommet meget længere... nogen af de problemer som har holdt mig tilbage har lidt været terorien om at lave en "blog" er meget godt, men der skal postes massere af arbejde i at komme nogenlunde frem i søgemaskinerne så der faktisk er nogen som kigger på det man har skrevet og SEO er og bliver desværre ikke min store passion... er det helt forkert opfattet? Jeg har også en gang tidligere kæmpet lidt med at få Wordpress sat op så det fungere etc, men løb ret død i det for at være ærlig, men så er det jo meget rigtigt man kan kigge herinde om der er nogen der kan give en hjælpende hånd med opsætningen, så det bliver jo så mit næste projekt, sammen med lidt grafiske indput er dette ikke evt en ide at kombinere disse ting? Det jeg hvertfald primært kigger efter er noget der minder om en "færdig løsning" så man bare kan begynde at skrive løs.. Adsence kunne jo også være en del af dette, men er mindre vigtigt i starten ville jeg synes... Nå men lige et par tanker fra det Skotske højland, håber der er nogen som har lyst til at smide en komentar eller to til det... |
hej
Jeg har sat en wordpress blog op her for ½ års tid siden og jeg har ikke brugt særlig lang tid på SEO på den.
Jeg har bare installeret et par forskellige plugins som gør at ens sider bliver mere google venlige også har jeg brugt max 1-2 timer på at skaffe lidt links fra forskellige sider.
med denne "sølle" indsats er vi alligevel oppe på en 60-80 besøgende om dagen, og næsten 90% finder os via google.
Og vores besøgstal stiger støt hver måned.
Og vi ligger på side 1 på en del søgeord, fx risengrød og lignende ord.