Jeg tror bestemt, der vil være interesse om det, da den slags websites allerede findes i udlandet i bedste velgående. På dem, jeg har set, er det meget med, at virksomheder går ind og opretter opgaver, og så byder freelancerne på dem. Så løser det med priserne også sig selv, da freelancerne bliver nødt til at afpasse deres pris til markedet samt deres egne referencer (som man jo kan se derinde).
Hvis det ikke er lavet i Danmark, så skynd dig hellere. Ellers laver Thorborg det bare herinde ved siden af sine andre børser
Tak for dit feedback, du har helt ret i at timeprisen kan være en underlig faktore, da der er mange ting der spiller ind. Hvis man f.eks. kan se at en opgave tager mere end 30 timer, er man måske mere villig til at sætte timeprisen lidt ned, end hvis der max er 15 timer i opgaven.
Dog er jeg lidt i tvivl om, på hvilken punkter du pejer på, at der er noget galt med ?
Ja jeg har også været forbi nogle udelandske hvor det ser ud til at gå fint. Jeg ved dog ikke noget om hvor stort jeg vil gøre dette (hvis der kommer gang i det)
Jeg kendte godt siden, der findes også freelancer.dk og mon ikke der findes flere derude. Konceptet er ret simple, og det virker.
Konceptet er dog ikke helt ens, da jeg på freelancepriser.dk "kun" forsøger at lave en oversigt over timepriser fordelt i landet, men det er klart at det ligge lige til, at lave så virksomheder kan kontakte folk.
Nu er det jo heldigvis ikke alle der har den der "google-evne" til at overtage alt hvad de ser på - så der ér plads til flere spillere derude
Eventuelt kan du lave din freelance-priser-site, og så lave en aftale med Thorborg, så den kommer til at køre herinde. På grund af hans navn kan I få så meget gratis omtale, at I formentlig kan udkonkurrere den eksisterende markedsleder. Se f.eks. hvor meget succes Amino allerede har haft med de andre børser herinde. Alle sammen fandtes i forvejen, men det handler jo bare om markedsføring.