Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så fik jeg næsten gjort den nye hjemmeside færdig.

Skulle være nem og overskuelig at finde rundt på.

Hvad syntes i ?

www.koludabyg.dk

Mvh. René

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan være, du skal smide en web-adresse ind, hvis du ønsker respons Wink

 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, kom lige på nu...Embarrassed

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Sorry, havde ikke lige set dit profilnavn. Med  www. og .dk omkring dit firmanavn kom jeg ind på hjemmesiden.

Angående respons på din hjemmeside:
Efter min vurdering skal du sætte noget mere sælgende tekst ind på forsiden. Forsiden er den vigtigste overhovedet på din hjemmeside, og denne side bruger du så til at fortælle, hvad jeg kan finde på din hjemmeside. Jamen, det kan jeg jo se af menupunkterne.

For de fleste (eller alle) er det også aldeles uinteressant, at jeres tidligere CMS-system er blevet hacked.

Personer, der går ind på din hjemmeside, sidder meget ofte med en konkret plan eller skal have hjælp til et stykke arbejde.
Dem skal du komme i møde allerede på forsiden ved at sælge budskabet om, at du kan hjælpe dem.

Billedet på forsiden er måske ikke det mest inspirerende. Et 70'er-hus med lægter strittende ud til alle sider skruer ikke temperaturen i vejret hos mig, men det er en smagssag

Her kommer et tekstforslag til forsiden, der er rystet lige ud af ærmet. Det kan du brodere videre på eller kaste over højre skulder... Smile
 
F.eks. noget i retning af:
Koludabyg hjælper dig og din familie med at gøre planen for jeres bolig til virkelighed.
Ønsker i at tilføje en kvist eller udskifte hele tagkonstruktionen, så udfører Koludabyg projektet.
Vi rådgiver også gerne før projektets start. OSV. OSV

Jeres valg af CMS-system er vist aldeles udmærket!

 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. forsiden har du helt ret, får lige strikket en mere sælgende tekst frem til den.

Nyheden om tidligere CMS , er selvfølgelig uintererresandt for de fleste ja, kun enkelte der ikke kunne forstå de ikke kunne komme på siden et kort stykke tid.

Billedet på forsiden var midlertidigt , skulle have strikket en flashbanner sammen med skiftende billeder i , eller en sammensætning af flere billeder.
Men af mangel på andet, røg det billede bare ind på siden.

Er også MEGET tilfreds med Secoya CMS , utroligt nemt at bruge, og service/respons fra René løbende har også været utrolig.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jamen, jeg tænkte også, at din hjemmeside ikke var helt færdig (det havde du i øvrigt også skrevet i dit første indlæg)
Men når du nu selv bad om respons, så fik du den... Big Smile

Har hørt meget godt om Secoya, så du har afgjort foretaget et fornuftigt valg!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, respons er lige pricæs det jeg ønsker, det er nemlig formulering osv. jeg godt kunne bruge lidt hjælp til, og sætter jeg stor pris på at i vil hjælpe med.

Forsidens tekst er herme rettet til, brugt en del af dit tekst til det...;)

Billedet i toppen ser jeg lige om ikke jeg kan finde et der er lidt mere inspirende for alle.

Flere hoveder tænker altid bedre end et .. så jo flere inputs man får, jo mere fangende bliver siden jo også.

 

 

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Flot og stilren hjemmeside. 

Den er dejlig overskuelig (: flot arbejde!!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden ændret drastisk , er den mere fangende nu, eller måske blevet mere uoverskuelig ?

Tænker på om teksten på forsiden ikke falder lidt i baggrunden nu alle de andre informaitoner er lagt på.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker min hjemmeside for "hjemmelavet" for får stadig en del henvendelser af firmaer der ønsker at sælge mig en ny hjemmeside, eller deres assistance i at få forbedret siden.

Må jo nok erkende at jeg er er mere håndværker end webdesigner, men syntes selv resultatet er blevet rimeligt godt.

Men der mangler måske noget der gør den endnu bedre..?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)