Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat dagpleje, økonomi.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

ihhh, netop som jeg havde skrevet det, gik jeg papirerne igennem for at finde den til dig. Men ak, den er der ikke længere :(, det er næsten et år siden, så vi har desværre ikke gemt den.

Det som der egentlig var beskrevet var åbningstider, opsigelse, betaling, hvad forældrene betaler/dækker, forsikring, hvad dagplejemoren betaler, forskellige situationer som ferie og sygdom og nogle andre ting som jeg ikke lige husker.

Fra mit synspunkt skal i komme frem til prisen ved følgende analyse.

Hvad betaler de nu pr. plads?
Giver Jeres kommune søskende rabat?
Hvor mange timer kommer din kone til at arbejde?
Hvor meget kommer i til at betale i skat?

Fra forældrenes syns punkt er det store og afgørende faktor, at de selv skal finde anden pasningsmulighed ved ferie og sygdom, men de der henvender sig ved det for det meste og har sikkert bedste forældre i baghånden.

Samtidig er det hamrende vigtigt at din kone fra STARTEN er hård omkring åbningstider. Tro mig, nogle forældre tror de kan komme forsent hver dag.....fordi dagpleje moderen intet sagde første gang. Lad desuden være med at være ALT for fleksible med åbningstiderne....det bliver hurtigt til mange timer og det kan dræne i lægnden.

Så mit bedste forslag er at ligge Jer lige under de kommunaler priser, det skulle gerne give hende en god månedløn. Også tag (af hendes løn) fx. 500 - 1000 kr. per måned og sæt dem på en konto til legetøj + det løse.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:04

Forresten er det en god ide at ringe rundt til de andre private dagplejemødre og få deres priser (i kan jo altid spille forældre:))

Men du skriver hun er pædagog, så skal i heller ikke være bange for at ligge ekstra oveni de andres priser og desuden bruge det i hendes markedsføring.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:11

Hej Kenneth,

Super godt indlæg.

Typisk med papirene Smile , sådan er det altid når man pludselig skal bruge noget man aldrig troede skulle findes frem igen.

Du har en masse gode input i dit indlæg og jeg vil straks vise fruen hvad du har skrevet.

Ang. det med hendes uddannelse så er det også noget vi har snakket om at vi skulle bruge i markedsføringen.

Mvh

Lars

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)