Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på www.dominoconsult.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have feedback på mit site: www.dominoconsult.dk.

Hvad kan du godt lide?

Hvad kan du ikke lide?

Hvad kan forbedres?

Hvad har jeg glemt?

Du behøver ikke pakke det ind. I forbindelse med din feedback vil jeg også gerne høre, HVORFOR du synes som du gør.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

 

Et hurtigt indfald:

Jeg faldt umiddelbart over din forsidetekst. Hvem er afsenderen? Er det dig personligt eller er det Domino Consult. Hvis det er dig personligt bør du nok skrive dit navn på forsiden.

Held og lykke med at hjælpe folk med effektiviseringen :-)

 

Mange hilsener

Oliver

 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Tak for din feedback, som jeg vil give dig helt ret i. Det er hermed rettet.

Venlig hilsen

Bjørn

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det?! - Jeg kan ikke finde priser nogen steder!

Regel nummer 1: Skriv PRISEN! Wink - Hvis man ikke kan finde en pris, vil man gå ud fra, at det er meget dyrt!

Så vil du sikker sige "Ja, men prisen afhænger af typen af ydelse, omfang, osv." - Men så giv nogle eksempler, giv en timepris, eller en anden indikation.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn,

 

Jeg finder følgende lidt underligt:

Dit slogan er på engelsk, men overholder ikke basal gramatik på engelsk. Det skulle stå: Work Smarter - Not Harder.

Dertil findes der billeder påført tekst på hver underside du har. Teksterne står mærkeligt ellers bliver billederne strukket eller tilsvarende. Det ser ikke særlig smart ud under nogen omstændigheder.

Dertil findes der ud fra hvert link på undersiderne et tal (hvilket øges, hver gang en har været inde og læse teksten), men hvad skal jeg som besøgende bruge det til? Det arrangerer jo ikke menuen efter, hvad andre interesserede synes er interessant.

 

Har du gennemført en tænke-højt-test med en eller flere personer, som er inden for dit kundesegment? Jeg vil antage det vil kunne afhjælpe de værste fejl og smatidigt hjælpe dig med at opsætte den information, som har relevans for den besøgende / kundegruppen.

 

De bedste hilsner,

Peter Sjølin

Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Tak for din feedback. Den er noteret og opdateret. Jeg havde på et tidspunkt priser på, men droppede dem. Jeg kan godt se dig argument. Som potentiel køber kigger jeg jo også selv efter prisen.

Venlig hilsen

Bjørn

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for din feedback, som jeg kan følge et pænt stykke ad vejen.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

patrickb:

Hvad koster det?! - Jeg kan ikke finde priser nogen steder!

Regel nummer 1: Skriv PRISEN! Wink - Hvis man ikke kan finde en pris, vil man gå ud fra, at det er meget dyrt!

Så vil du sikker sige "Ja, men prisen afhænger af typen af ydelse, omfang, osv." - Men så giv nogle eksempler, giv en timepris, eller en anden indikation.

 

Jeg er ikke helt enig i at det er et must at skulle skrive sine priser på nettet. Ider er ingen regler, der siger at man skal gøre det. kke midst fordi, det er nemt for konkurrenterne at underbyde ens priser, når de er synlige. Og der er intet i vejen i at folk tror det er dyrt! Det modsætte kan signalere dårlig kvalitet. Man kan altid forhandle prisen med den enkelte kunde, og kunderne er altid velkomne til at bede om rabat. Jeg var til en fordrag af en kendt marketingguru engang, og han sagde er der findes efterhånden to kategorier af virksomheder, dem der vil være billigst eller dem,der vil være bedst. Der er flere, der tager 1000 kr pr konsulent timer (eller mere) så jeg synes at priserne her ikke er ret høje. Jeg synes du skulle fjerne prsierne, men det er måske kun min egen mening.

et kommentar mere: du skriver under E-newsletter: Når du gerne vil være i dine kunders bevidsthed, kan du måske have fordel af at sende et elektronisk nyhedsbrev til dem, når du har.   (jeg tænker straks, har hvad?)

og det sidste, jeg er enig i, at billederne med teksten skal gøres mere lækre. teksten er meget utydelig og som sagt tidligere, trukket ud ... teksten gør dig bedst, efter min mening, på en ensfarvet baggrund, andet virker forstyrrende.

Ellers synes jeg det er en pæn og overskuelig  hjemmeside. Held og lykke. 

gazela.dk 40820055
Fra Køge
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tak for din feedback.

Jeg har selv været meget i tvivl om det med priser. Til at starte med var der priser med, så røg de af, og så er de på igen. Jeg kan se fordele/ulemper ved begge dele...

På E-newslettersiden havde der sneget sig en udeladelsesfejl ind (øv). Den er så rettet nu.

Billederne er røget af - indtil jeg får dem fixet rigtigt, polls er røget ud til højre.

Tak for din tid.

Venlig hilsen

Bjørn

Bjørn Johansen - www.bedrebusiness.dk

Vi skaffer vore kunder flere og gladere kunder

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i at der ikke skal stå pris på hjemmesiden. Dette vil gøre det meget let for konkurrenten at få endnu mere information omkring dine metoder osv. Det der skulle være nødvendigt er en lille formular hvor du beder om en kort beskrivelse, og derfra kan du vurdere en cirka pris.

Hvorfor er teksten i "kontakt" på engelsk, når resten er dansk?

- David

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)