Hvad koster det?! - Jeg kan ikke finde priser nogen steder!
Regel nummer 1: Skriv PRISEN! - Hvis man ikke kan finde en pris, vil man gå ud fra, at det er meget dyrt!
Så vil du sikker sige "Ja, men prisen afhænger af typen af ydelse, omfang, osv." - Men så giv nogle eksempler, giv en timepris, eller en anden indikation.
Jeg er ikke helt enig i at det er et must at skulle skrive sine priser på nettet. Ider er ingen regler, der siger at man skal gøre det. kke midst fordi, det er nemt for konkurrenterne at underbyde ens priser, når de er synlige. Og der er intet i vejen i at folk tror det er dyrt! Det modsætte kan signalere dårlig kvalitet. Man kan altid forhandle prisen med den enkelte kunde, og kunderne er altid velkomne til at bede om rabat. Jeg var til en fordrag af en kendt marketingguru engang, og han sagde er der findes efterhånden to kategorier af virksomheder, dem der vil være billigst eller dem,der vil være bedst. Der er flere, der tager 1000 kr pr konsulent timer (eller mere) så jeg synes at priserne her ikke er ret høje. Jeg synes du skulle fjerne prsierne, men det er måske kun min egen mening.
et kommentar mere: du skriver under E-newsletter: Når du gerne vil være i dine kunders bevidsthed, kan du måske have fordel af at sende et elektronisk nyhedsbrev til dem, når du har. (jeg tænker straks, har hvad?)
og det sidste, jeg er enig i, at billederne med teksten skal gøres mere lækre. teksten er meget utydelig og som sagt tidligere, trukket ud ... teksten gør dig bedst, efter min mening, på en ensfarvet baggrund, andet virker forstyrrende.
Ellers synes jeg det er en pæn og overskuelig hjemmeside. Held og lykke.