Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købt hjemmeside og har ingenting nu

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt

Open Source programmer indeholder ale mulige funktioner som mange aldrig bruger. Detter kan til dels forvirre kunden og måske gøre det ellers "enkle" Open Source program lidt sværrere. Jeg vil dog tro at mange også kan tilbyde custom made CMS systemer.

Jeg vil dog stadig mene at du skulle have adgang til alle dine filer og dermed også adgang til ftp. Men jeg ved ikke hvad du har skrevet i din kontrakt :S (Hvis du har skrevet en)

- David

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:53

Jesper, jeg synes du skal starte en ny tråd hvis du vil ud i en politisk debat om Open Souce i stedet for at hijacke den her tråd

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:58

David K:

Helt korrekt

Open Source programmer indeholder ale mulige funktioner som mange aldrig bruger.

Nej, helt forkert sammendrag.Open Source systemer kan tilpasses til den enkeltes behov præcis som alle andre systemer. Tværtimod faktisk er du ikke bundet til visse funktioner men kan frit ændre, tilføje eller fjerne funktionalitet.

Mikkel deMib Svendsen:

Arhh, Jesper, det er vist dig der har misforstået noget, hvis du tror at den eneste forskel er om koden er frit tilgængelig eller ej.

Den eneste forskel på open source og closed source systemer, må da pr definition være adgangen til koden.

Anyway, drop nu den diskussion - det er ikke det denne tråd handler om.

Cirkeline: Der er ikke noget at gøre når du har lejet dig ind på en webshop. Dog må du have krav på at få kilden til designet udleveret.

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:09

Du har ret - Undskyld -  Jeg blev bare lidt provokeret af at Open Source kun er for "nørder"

MVH

Jesper

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)