Jeg er interesseret i at høre om nogle af jer kender en metode, hvorved brugere kan logge ind og skrive artikler i wordpress. Admin (mig) skal dog kunne godkende en artikel, før den bliver offenliggjort.
Min svoger laver www.skagensavis.dk og han startede mned Wordpress. Han havde bl.andet en kategori der hed "Ordet er frit" og det var lige det du beskriver :)
Du kan jo sende redaktionen en mail og høre ham om han kan hjælpe.
Prøv at gå i kontrolpanelet og klik på brugere ude til højre. Så kan du tilføje nye brugere og give dem forskellige rettigheder - redaktør, forfatter abonnent osv. Jeg tror det er det du skal have fat i.
Ja, du skal bare oprette brugerne som contributors/biddragydere, så kan de skrive kladder og sende dem til godkendelse hos dig.
Hvis du lige installerer det plugin der hedder Peters Collaboration Emails, så får du automatisk en mail, når noget sendes til godkendelse og dine skribenter får en mail når du har udgivet deres artiklel.
Med det plugin der hedder Role Manager kan du fintune hvad dine skribenter har adgang til at gøre i systemet.
God fornøjelse!
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.