Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Mulighed for at brugere kan skrive artikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er interesseret i at høre om nogle af jer kender en metode, hvorved brugere kan logge ind og skrive artikler i wordpress. Admin (mig) skal dog kunne godkende en artikel, før den bliver offenliggjort.

Kan dette lade sig gøre?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det kan det!

Min svoger laver www.skagensavis.dk og han startede mned Wordpress. Han havde bl.andet en kategori der hed "Ordet er frit" og det var lige det du beskriver :)

Du kan jo sende redaktionen en mail og høre ham om han kan hjælpe.

Held og lykke

Mette

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 17:01

Hej Mette

Tak for dit svar! Jeg vil prøve at kontakte avisen mandag - hvis jeg ikke finder en anden løsning!

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at gå i kontrolpanelet og klik på brugere ude til højre. Så kan du tilføje nye brugere og give dem forskellige rettigheder - redaktør, forfatter abonnent osv. Jeg tror det er det du skal have fat i.

Mange hilsner

Kim

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Ja, du skal bare oprette brugerne som contributors/biddragydere, så kan de skrive kladder og sende dem til godkendelse hos dig.

Hvis du lige installerer det plugin der hedder Peters Collaboration Emails, så får du automatisk en mail, når noget sendes til godkendelse og dine skribenter får en mail når du har udgivet deres artiklel.

Med det plugin der hedder Role Manager kan du fintune hvad dine skribenter har adgang til at gøre i systemet.

God fornøjelse!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 23:36

Hej Anders

Tak for svar!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)