Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider og andre grafiske opgaver!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg er igang med uddannelsen som Mediegrafiker, og som studerende kan man altid godt bruge lidt ekstra til lommen, da SU'en ikke er nem at få til at række til. Jeg vil derfor gerne tilbyde min hjælp med stortset alle muligt tænkelige grafiske opgaver, og er vi ude i noget hvor i skal have lavet en fuld hjemmeside har jeg også et par programmører som jeg er vant til at arbejde sammen med, og vi kan derfor sikkert også finde den rigtige løsning til jer der.

Trods at jeg ikke er færdiguddannet har jeg stor erfaring inden for grafisk arbejde, og har arbejdet med det i omtrent 6 år.

Jeg er interesseret enkelte opgaver, men bestemt også i at høre fra firmaer som kunne bruge en studerende til at hjælpe dem med evt. opgaver de måtte have.

I er velkomne til at kontakte mig men en hvilken som helst opgave, og jeg vil give jer et uforpligtende tilbud. I skal ikke være blege for at sende mig en mail selvom i ikke er sikre på om det er en opgave jeg kan klare, da det værste der kan ske ved det er at jeg må takke nej Smile

Da jeg ikke har en side oppe ligenu hvor i kan se det nyere af mit arbejde er i selvfølgelig velkomne til at kontakte mig og jeg vil sende jer nogle eksempler på hvad jeg kan!

Jeg kan kontaktes på Faust@live.dk.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)