Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

Jeg har på fornennelsen at I er mange mindre firmaer derude, som har problemer med at vide hvordan de skal markedsføre sig rigtigt, og hvor de skal markedsføre sig henne af..

Og ja, det er svært at vide hvordan man skal markedsføre sig, og hvor henne og hvor meget man skal.. for det er en kæmpe skov, især i disse tider med internettet bliver mere og mere brugt..

Der er mange bureauer derude, som kan være behjælpelig med dette, men de laver tit store medieplaner, og er tit forholdsvis dyre for mindre eller nystartet firmaer.

Jeg leger derfor med tanken, om at danne et lille bureau, som har henblink på små og nystartet virksomheder, om rådgivningen på dette punkt samme tid med varetagelse af jeres reklamekøb, så i er sikret det rigtige.

Hvis I bare viste hvor meget rekalme og markedsføring der er ubruglig, fordi den ikk er målrettet rigtigt.

Håber at få lidt respons på dette

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:53

Hej Vola

Tag det ikke ilde op, men hvis du vil tilbyde hjælp til markedsføring og reklame, er det meget vigtigt at du skriver sprogligt korrekt, og at du retter samtlige stavefejl. Ellers er jeg bange for at det ikke bliver taget alvorligt.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:52

... Og måske finde på en overskrift lidt mere beskrivende end "Hej"...

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:58

Tag det ikke dybt personligt, men en overskrift med "Hej" - virker umiddelbart ikke som en der har styr på markedsføring, hvis man ikke engang kan markedsføre (sælge om du vil) sin egen idé, så kan man nok hellere ikke hjælpe andre.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:00

Er dit indlæg rettet mod os på amino? Eller kom du med et forslag om din virksomheds relevans på markedet?

hvis det er nr. 1, skal du nok uddybe hvorfor lige du skulle have forstand på emnet. 

eller var det 2, så tror jeg du skal vise at du kan hjælpe dig selv først, før du prøver at hjælpe andre :)

Mange gange held og lykke med det

Mvh Jonas :)

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:03

Hej Vola

Jeg er enig i det med stavefejlene, men tilgængled synes jeg det er en fed idé du har. Og jeg tror der er stor efterspørgsel vedr. sådan noget. Men hvis idéen bliver til noget og du bliver succesfuld, så er jeg sikker på du får ordrer fra store firmaer = store penge. Dette vil sevfølgelig blive accepteret og konceptet er røget.

Overskriften "Hej" er da meget kreativ. Du fik tydeligvis fat i publikum´og det virker ikke som en plat reklame overskrift.

- David

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)