Hej allesammen.. Jeg har på fornennelsen at I er mange mindre firmaer derude, som har problemer med at vide hvordan de skal markedsføre sig rigtigt, og hvor de skal markedsføre sig henne af.. Og ja, det er svært at vide hvordan man skal markedsføre sig, og hvor henne og hvor meget man skal.. for det er en kæmpe skov, især i disse tider med internettet bliver mere og mere brugt.. Der er mange bureauer derude, som kan være behjælpelig med dette, men de laver tit store medieplaner, og er tit forholdsvis dyre for mindre eller nystartet firmaer.
Jeg leger derfor med tanken, om at danne et lille bureau, som har henblink på små og nystartet virksomheder, om rådgivningen på dette punkt samme tid med varetagelse af jeres reklamekøb, så i er sikret det rigtige. Hvis I bare viste hvor meget rekalme og markedsføring der er ubruglig, fordi den ikk er målrettet rigtigt. Håber at få lidt respons på dette |
Hej Vola
Tag det ikke ilde op, men hvis du vil tilbyde hjælp til markedsføring og reklame, er det meget vigtigt at du skriver sprogligt korrekt, og at du retter samtlige stavefejl. Ellers er jeg bange for at det ikke bliver taget alvorligt.
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen