Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Label...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har tænkt over hvordan det ville være lettest at pakke en ordre!!!

Man går ind og udskriver de ordre man har, man pakker dem selvfølgelig ;) Det som jeg synes er besværligt er når man skal adressere dem. Typisk skriver jeg der bare i hånden på en pakkelabel. Men jeg ville egentlig gerne have at der var en label på de ordrekopier man har udskrevet, det skal passe med at navn og adresse skal stå på den label, resten skal bare være almindeligt papir. Jeg modtog engang en sending fra inkClub og jeg kunne se de brugte det system.

Mit spørgsmål går på; hvor kan jeg skaffe det papir/labels? Har kigget rundt på div. webshops og kan simpelthen ikke finde noget der ligner!

Kan godt være at jeg har forklaret det lidt dårligt, men det er lidt svært at forklare... spørg hvis I ikke fatter mig!

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:39
Du opsætter dit finans-program til at udskrive adr. m.v. på de forsendelses dokumenter du har fra din speditør.
Afhængig af type, skal de så udskrives på en ink-jet, matrix eller laser printer.
Post Danmark har også et online system, der er rimelig smart.

Og det hjælper så afgjort på kundens opfattelse af dit firma.

Hilsen
FlemMming

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25

Hej,

Jeg tror at det du søger findes Tobias;

Jeg kan huske at have modtaget en pakke hvori der lå en A4 faktura. Det smarte var at deroppe hvor min adresse stod var der et "klistermærkefelt", og klistermærket var så taget af og sat på selve pakken.

Så skal man kun printe en gang og man har label og faktura (ordreinformation) samlet indtil man lukke og sender pakken.

Jeg aner ikke hvor man kan købe dem, men det var en smart løsning. Hvis nogen ved noget må de gerne råbe op...

Pelle

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:32

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:42

jeg får nogle prøver hjem på sådan noget papir her snart

samt papir lavet på sammen måde, men med indbygget medlemskort i istedetfor en label

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)