Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Everlight.dk - hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminos!

Jeg har sammen med en anden webshoppen www.everlight.dk.

Det første du gør er at klikke på linket ovenfor og danne din egen mening om everlight.dk inden du læser videre - tak! :-)

På everlight sælger  vi alm. halogen pærer (dem de fleste folk bruger) og xenon pærer til biler, motorcykler, lastbiler og maskiner. Vi har kørt et lille år efterhånden og har stadig meget at lære! Derfor - kom gerne med dit besyv om, hvad der kan gøres bedre ved everlight.dk?

Ris som ros er velkommen!

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:21

Lækker hjemmeside - og kanon med jeres funktion "Pærer finder", som dog nok burde hedde "Pærefinder".

Enkelte bemærkninger:
- Jeres galleri virker lidt amatøragtigt - det ville jeg nok skrotte.
- På forsiden er jeres "Pærer finder" to gange lige ved siden af hinanden - det er vist rigeligt.
- Skyggen på jeres logo er fin - dog lidt synd, af jeres slogan "mørkets mester" står lige oven i skyggen. Det ser lidt underligt ud.

Ellers meget professionelt, synes jeg - flot.

Mvh Morten.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:52

Hej

Hvad siger loven omkring disse xenon-lyssæt?

1. For at systemet fungerer efter loven og uden risiko for blænding, skal det virke sammen med automatisk niveau-regulering og forlygtevaskere.

2. Xenon pærer med alm. fatning må ikke bruges på offentlig vej.

Er det helt forkert?

/Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 21:57

Hej Michael,

1. Det er bare fuldstændig lige i øjet. :-) Og står også i vores "vilkår".

2. Det er skam helt lovligt at montere xenon pærer med alm. fatning i en lygte godkendt til brug med xenon.

Hvad siger du ellers til siden?

Mvh.
Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:24

Hej

Jeg havde ikke forventet at finde oplysningerne om lovligheden under vilkår. Vilkår lejer jo at være omkring betaling m.v. ;-)

Jeg synes at når man bruger betegnelsen eftermontering, så skal man lade forbrugeren det vide på en tydelig måde at eftermonteringen kun kan lade sig gøre på biler der opfylder lovens krav. Om i har "gemt" det under vilkår, eller blot synes det var naturligt at placere oplysningerne der ved jeg naturligvis ikke,  men i får dumpekarakter når i har en FAQ uden at nævne en så væsentlig oplysning der..

Nå, det var så min kæphest ;-)

Jeg synes siden er flot, der er gode anvisninger og billederne af produkterne er fine. Jeg kunne så godt tænke mig lidt billeder af forskellen mellem xenon og alm. pærer. Nu er jeg selv en halvgammel stodder, og det er jo bevist at vi skal bruge mere lys desto ældre vi bliver, og den slags trivia kunne man jo også godt flette lidt ind.

Især får du/I meget ros for siden med alm. pærer, det er gode billeder og korrekte betegnelser og det er godt for dem der skal bestille en pære til f.eks indv. belysning, instrument osv. for det er nemt at se lige præcis hvilken pære man skal bruge.

/Michael

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:36

Hej Anders.

Jeg synes overall jeres side er god.

Kurven- Det er super at den er så synlig på forsiden, og at leveringstiden og reklamationsretten er tilgængelig for den besøgende med det samme, samt returretten.

Pærerfinder- god funktion og brugervenligt for kunden.

FAQ- godt med eksempler, men lidt flere kunne der godt stoppes ind der, i er jo eksperterne, vis brugerne det.

Søgning- god søgning, men jeg har altid bedre kunne lide at søgeresultaterne kommer frem i en gittervisning, så der er plads til mange flere produkter på én side, men større overblik. Kunderne giver op hvis det de søger efter ligger på side 7, mange når slet ikke der til.

Mvh. Jonas fra Løsningnu.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 09:47

Morten H. Boldsen:

Lækker hjemmeside - og kanon med jeres funktion "Pærer finder", som dog nok burde hedde "Pærefinder".

Enkelte bemærkninger:
- Jeres galleri virker lidt amatøragtigt - det ville jeg nok skrotte.
- På forsiden er jeres "Pærer finder" to gange lige ved siden af hinanden - det er vist rigeligt.
- Skyggen på jeres logo er fin - dog lidt synd, af jeres slogan "mørkets mester" står lige oven i skyggen. Det ser lidt underligt ud.

Ellers meget professionelt, synes jeg - flot.

Mvh Morten.

Tak for roserne! Smile

- Galleriet bliver opdateret inden længe - og jeg giver dig fuldstændig ret!
- Pærer finderen er forholdsvis ny, derfor er den 2 gange.
- Jeg synes faktisk du har ret i forhold til vores slogan - det bliver ændret. - tak.

Tak for din kommentar!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 09:51

Dyrebilen.dk:

Hej

Jeg havde ikke forventet at finde oplysningerne om lovligheden under vilkår. Vilkår lejer jo at være omkring betaling m.v. ;-)

Jeg synes at når man bruger betegnelsen eftermontering, så skal man lade forbrugeren det vide på en tydelig måde at eftermonteringen kun kan lade sig gøre på biler der opfylder lovens krav. Om i har "gemt" det under vilkår, eller blot synes det var naturligt at placere oplysningerne der ved jeg naturligvis ikke,  men i får dumpekarakter når i har en FAQ uden at nævne en så væsentlig oplysning der..

Nå, det var så min kæphest ;-)

Jeg synes siden er flot, der er gode anvisninger og billederne af produkterne er fine. Jeg kunne så godt tænke mig lidt billeder af forskellen mellem xenon og alm. pærer. Nu er jeg selv en halvgammel stodder, og det er jo bevist at vi skal bruge mere lys desto ældre vi bliver, og den slags trivia kunne man jo også godt flette lidt ind.

Især får du/I meget ros for siden med alm. pærer, det er gode billeder og korrekte betegnelser og det er godt for dem der skal bestille en pære til f.eks indv. belysning, instrument osv. for det er nemt at se lige præcis hvilken pære man skal bruge.

/Michael

Hej Michael,

Okay. Det med lovgivningen tænker vores kunder ikke meget over. De ved på forhånd at deres lygter skal være godkendte.
- Men la' nu det ligge. Smile

Du har helt ret, gamle folk der har problemer med at se, får det meget lettere med et helt nyt lys fra Everlight!! Og det skulle vi måske lave en artikel om - tak for info.

Tak for ros.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 09:53

Løsningnu.dk:

Hej Anders.

Jeg synes overall jeres side er god.

Kurven- Det er super at den er så synlig på forsiden, og at leveringstiden og reklamationsretten er tilgængelig for den besøgende med det samme, samt returretten.

Pærerfinder- god funktion og brugervenligt for kunden.

FAQ- godt med eksempler, men lidt flere kunne der godt stoppes ind der, i er jo eksperterne, vis brugerne det.

Søgning- god søgning, men jeg har altid bedre kunne lide at søgeresultaterne kommer frem i en gittervisning, så der er plads til mange flere produkter på én side, men større overblik. Kunderne giver op hvis det de søger efter ligger på side 7, mange når slet ikke der til.

Mvh. Jonas fra Løsningnu.dk

Søge feltet bliver fjernet inden længe, da det kunderne søger efter ikke bliver fundet alligevel. Synes I også det er god ide?

Men tak for roserne Jonas!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)