Hej
Jeg havde ikke forventet at finde oplysningerne om lovligheden under vilkår. Vilkår lejer jo at være omkring betaling m.v. ;-)
Jeg synes at når man bruger betegnelsen eftermontering, så skal man lade forbrugeren det vide på en tydelig måde at eftermonteringen kun kan lade sig gøre på biler der opfylder lovens krav. Om i har "gemt" det under vilkår, eller blot synes det var naturligt at placere oplysningerne der ved jeg naturligvis ikke, men i får dumpekarakter når i har en FAQ uden at nævne en så væsentlig oplysning der..
Nå, det var så min kæphest ;-)
Jeg synes siden er flot, der er gode anvisninger og billederne af produkterne er fine. Jeg kunne så godt tænke mig lidt billeder af forskellen mellem xenon og alm. pærer. Nu er jeg selv en halvgammel stodder, og det er jo bevist at vi skal bruge mere lys desto ældre vi bliver, og den slags trivia kunne man jo også godt flette lidt ind.
Især får du/I meget ros for siden med alm. pærer, det er gode billeder og korrekte betegnelser og det er godt for dem der skal bestille en pære til f.eks indv. belysning, instrument osv. for det er nemt at se lige præcis hvilken pære man skal bruge.
/Michael