Det de andre prøver at fiske efter er hvad siden er programmeret i så de kan sige om du skal ligge på en Linux eller windows baseret server. At du så siger MacOS tyder på at du tænker på din egen computer du gerne vil redigere siden med.
Prøv evt. at kigge på siden og se om nogle af siderne ender i .php .htm .html .asp .aspx (eller noget helt tredje)
Hvorfor kræver siden osX hosting? Jeg er 99% sikker på at du ikke har undersøgt dette.
I stedet for at nedgøre mindre tekniske brugere af Amino, så kunne det være bedre at være konstruktiv og foreslå HVORDAN brugeren undersøgte sagen nærmere, som jeg kan se at blandt andre Markus var.
Det andet giver bare en træls tone herinde, og det er jo ikke meningen med Amino.
Hmmm, nu ville jeg egentlig blot gerne have nogle referencer/kundeoplevelser at vælge den rigtige ud fra. Det lykkes så ikke rigtig til nu. Men ellers tak for de andre svar - jeg er da blevet klogere.
Hmmm, nu ville jeg egentlig blot gerne have nogle referencer/kundeoplevelser at vælge den rigtige ud fra. Det lykkes så ikke rigtig til nu. Men ellers tak for de andre svar - jeg er da blevet klogere.
Hej Bettina
Referencer er ikke så meget ved for dig, hvis det er referencer til en udbyder der ikke kan løfte opgaven grundet fravalg af den teknologi jeres systemkrav kræver anvendt.
Prøv at tage fat i Sune fra ActiveWebs og hør om det er noget han kan hjælpe jer med, så vidt jeg kan lure på hans hjemmeside bør det være et produkt han kan levere.