Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af hostning – referencer søges!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger, på vegne af en kunde, overtagelse af hostning af en forenings-hjemmeside.

Men da jeg vurderer, at det er et meget broget marked, vil jeg hellere have kundereferencer frem for 'reklamering for sig selv'.

Så skriv meget gerne om jeres erfaringer, så jeg kan finde den rigtige udbyder fra starten!

Det er sandsynligvis fra april 2009, vi taler om.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Det er i den forbindelse vigtigere, at der er 'orden i sagerne' end at prisen er lav. Men prisen skal selvfølgelig også være den rigtige.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:21

Du kan ikke konkludere noget ud fra referencer uden at snakke med tidligere kunder, og jeg kan desværre ikke udlevere kunders kontaktinfo her på siden. Vi leverer webhosting til en relativt lang række Aminoer som ofte laver mer-køb så de må jo tilsyneladende være tilfredse med resultatet.

Hvis du gerne vil overbevises om at vi har orden i sagerne skal jeg gerne invitere dig et smut forbi vores serverpark, så kan man ikke være i tvivl. Men prisen er 600kr for et standardhotel, så det er ikke noget du får mig til at gå ud og trække referencer for :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:24
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Et antal sider, en gæstebog, en medlemsafdeling med password på... Jeg skal stå for redigeringen i den 'skal', der nu er lavet.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:44

Windows eller Linux?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47

macOS

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:55

Siderne, en gæstebog, en passwordbeskyttet medlemsafdeling, etc. er som regel ikke en del af en hosting aftale. Generelt set er hosting "kun" plads på en server som er koblet op mod dit domæne og internettet så folk kan besøg din side (sagt meget forenklet). Du skal altså de fleste steder selv sørge for indholdet. Nogle hosts har en form for hjemmesidebygger, som ud fra nogle skabeloner hjælper brugerne med at lave simple hjemmesider uden at skulle kode.

Jeg kender ikke nogen webhotteler som har denne slags hjemmesidebyggere, som kan håndtere beskyttet indhold. Jeg går ud fra at du selv er designer? Jeg vil umiddelbart foreslå dig i stedet at tage fat i en webdesigner eller programør, og få denne til at hjælpe dig med at sætte det op. Hvis du selv laver designet behøver det hverken være dyrt eller besværligt. Denne webdesigner kan højst sandsynligt også hjælpe dig med at fine et godt webhotel til netop den hjemmeside du skal have på internettet.

Det er selvfølgelig ikke tilfældigt at jeg skriver dette indlæg til dig. Jeg driver til dagligt et lille mediebureau, som tit har denne type opgaver. Det drejer sig typisk om designere som enten ikke kan finde ud af, eller ikke vil bruge deres tid på det tekniske. Det er generelt set noget der fungerer rigtig godt, da vi kan klare det bedre og hurtigere end de som regel selv kan. Hvis du er interesseret kan du skrive mig en mail på mv(snabela)mediatown.dk med nærmere specifikationer på det du skal have lavet.

Ellers må du have en fortsat god dag. Jeg glæder mig til at høre om dit projekt.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Siden er lavet - det er overtagelse af hostning og servicering, der er tale om. Hedder det ikke sådan?

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:13

Så formåede jeg jo lige at misforstå dig. :O)

I så fald skal du være opmærksom på hvilket programmeringssprog sitet er skrevet i, og hvilke krav der evt. er til database. Jeg er uforstående når du skriver macOS - webservere kører generelt linux eller windows, med henholdsvis .net/MSSQL eller PHP/mySQL. Jeg vil alligevel meget gerne hjælpe dig med at få det iorden. Du kan ringe til mig på telefon 60862966. Vores timepris på inhouse support er 200 kr. pr. time. Du skal selvfølgelig ikke betale noget før end vi reelt aftaler at der skal gøres noget.  

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)