Siderne, en gæstebog, en passwordbeskyttet medlemsafdeling, etc. er som regel ikke en del af en hosting aftale. Generelt set er hosting "kun" plads på en server som er koblet op mod dit domæne og internettet så folk kan besøg din side (sagt meget forenklet). Du skal altså de fleste steder selv sørge for indholdet. Nogle hosts har en form for hjemmesidebygger, som ud fra nogle skabeloner hjælper brugerne med at lave simple hjemmesider uden at skulle kode.
Jeg kender ikke nogen webhotteler som har denne slags hjemmesidebyggere, som kan håndtere beskyttet indhold. Jeg går ud fra at du selv er designer? Jeg vil umiddelbart foreslå dig i stedet at tage fat i en webdesigner eller programør, og få denne til at hjælpe dig med at sætte det op. Hvis du selv laver designet behøver det hverken være dyrt eller besværligt. Denne webdesigner kan højst sandsynligt også hjælpe dig med at fine et godt webhotel til netop den hjemmeside du skal have på internettet.
Det er selvfølgelig ikke tilfældigt at jeg skriver dette indlæg til dig. Jeg driver til dagligt et lille mediebureau, som tit har denne type opgaver. Det drejer sig typisk om designere som enten ikke kan finde ud af, eller ikke vil bruge deres tid på det tekniske. Det er generelt set noget der fungerer rigtig godt, da vi kan klare det bedre og hurtigere end de som regel selv kan. Hvis du er interesseret kan du skrive mig en mail på mv(snabela)mediatown.dk med nærmere specifikationer på det du skal have lavet.
Ellers må du have en fortsat god dag. Jeg glæder mig til at høre om dit projekt.