Du skal have en aftale med Postdanmark om at sende Privatpakker (du behøver ikke at bruge webpack - jeg får bare en masse adressesedler, som jeg udfylder i hånden - jeg sender ikke nok til at begynde at rode med særlig etiketter osv).
Privatpakker koster (i DK) pt 54 kr. op til 1 kg, og 59 kr. op til 5 kg - det stiger 1. januar. Tag kontakt med PostDanmarks erhversservice - de er faktisk både søde og serviceorienterede.
Mht. sikkerhed: Målt i antal sender jeg væsentligt flere breve end pakker, og jeg har ALDRIG haft problemer med breve, der ikke er nået frem, mens jeg har haft et par sager med pakker. Men igen, det kommer selvfølgelig an på hvad du sælger - synåle, bomuldsstof og den slags er nok ikke rigtig interessante nok til at 'forsvinde' undervejs
Ja - det er også netop det jeg heltst vil undgå - altså at kunden påstår ikke at have modtaget pakken, der er det jo dog mere sikkert at sende med pakkepost.
Hej Eva, når jeg handler hesteudstyr på nettet, kommer fragten oveni. Det er ikke noget der afskrækker mig, især da varene er billigere på nettet. Køber tit fra Sverige.
Vi sender en gang imellem en del til private modtagere i Sverige, og Norge, har du et godt tilbud på pakker dertil må du meget gerne sende mig noget info om dette.