Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle gode råd omkring de dyre fragtomkostninger, når man sælger fra sin webshop til udlandet?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva

Du skal have en aftale med Postdanmark om at sende Privatpakker (du behøver ikke at bruge webpack - jeg får bare en masse adressesedler, som jeg udfylder i hånden - jeg sender ikke nok til at begynde at rode med særlig etiketter osv).

Privatpakker koster (i DK) pt 54 kr. op til 1 kg, og 59 kr. op til 5 kg - det stiger 1. januar. Tag kontakt med PostDanmarks erhversservice - de er faktisk både søde og serviceorienterede.

Mht. sikkerhed: Målt i antal sender jeg væsentligt flere breve end pakker, og jeg har ALDRIG haft problemer med breve, der ikke er nået frem, mens jeg har haft et par sager med pakker. Men igen, det kommer selvfølgelig an på hvad du sælger - synåle, bomuldsstof og den slags er nok ikke rigtig interessante nok til at 'forsvinde' undervejsWink

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hej Kirsten,

Mange tak for informationerne - jeg vil kontakte Post DK Erhvervsservice..Også tak for info om at sende som brev..

Mvh

Eva

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:56

Hvad breve angår når de som regel frem. Det er mit indtryk at postdanmarks medarbejdere stjæler flere pakker end breve.

Handler man meget er der dog risiko for at støde på kunder der påstår ikke at have modtaget noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07

Ja - det er også netop det jeg heltst vil undgå - altså at kunden påstår ikke at have modtaget pakken, der er det jo dog mere sikkert at sende med pakkepost.

Dbh

Eva

Fra Rønnede
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:32

Hej Eva, når jeg handler hesteudstyr på nettet, kommer fragten oveni.  Det er ikke noget der afskrækker mig, især da varene er billigere på nettet. Køber tit fra Sverige.

Venlig hilsen

Pia

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:37

Hej Eva, hvordan går det med dine pakker til udlandet og til Danmark... har du fået styr på at spare penge..

Vi kan måske tilbyde dig en løsnng hvor du kan spare penge.

Hej

Scandi-Euro GmbH

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Jeg bruger Post Danmark - giver 60 kr for en pakke - og sender også som breve. Jeg vil da altid gerne høre om alternative løsninger.

Dbh

Eva

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 09:23

Hej Eva, hvor mange pakker sender du om året og hvor bor du - og som nysgerrig hvilket shopsystem har du idag - oscommerce eller???

Hej

Jesper

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 16:46

Hej Jørgen

Vi sender en gang imellem en del til private modtagere i Sverige, og Norge, har du et godt tilbud på pakker dertil må du meget gerne sende mig noget info om dette.

MVH

Flemming Nielsen

Jagtkiosken

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 16:51

Hej Christian

Vi sender en gang imellem en del pakker til Norge og Sverige, er det noget du har priser på, da vi også syntes det er alt for dyrt med Postdanmark.

MVH

Flemming Nielsen

Jagtkiosken 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)