Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden månedligafgift

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et nystartet firma som søger en webshop uden månedligafgift, nogen der har lidt hjælp til os?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:07

Nu ved jeg ikke hvad dine intentioner er med at have en shop uden månedsafgift, men du kan da downloade en oscommerce, joomla eller hvad de nu hedder shop gratis og blot ligger op på jeres server?

Jimmy

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:08

Hej.

Det bliver lidt svært at indfri dine ønsker, idet PBS kræver årsafgift og det gør de eksisterende betalingsløsninger også. Selve webshoppen kan vi godt klare uden månedlig afgift, men betalingsløsningen, som du også skal bruge, vil alt andet lige koste penge hver måned.

Mvh Morten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Det er mere mange tager de gylende 250 + moms om måneden.

Søger nogen der ligger under de 100 kr om måneden, eller gratis hvor man så giver ex. 4000 for at få shoppen oprettet.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ok, så kan du evt. kigge forbi vores hjemmeside. Vores engangspris for en webshop er 6.500 kr.

Mvh Morten.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kan vi da godt arrangere, jeg kan lave en shop til dig uden design for 4000,- der er ingen support på shoppen. Derefter kan du ligge den hvor du vil

Jimmy

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 19:18

men igen, du spilder din tid, du skal granske noget mere i hvad du vil have i din shop, hvilket system, hvilken kode etc.

Jimmy

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:19

I betaler for en løsning med kvalitet når i kommer op på de 2-300kroner (efter pbs-aftale).

Det i betaler for, er også specifikke aftaler mellem betalingsservices og kortudbydere og jer selv, håndteret af dibs.dk eller lign.

For at få deres betalingssystemer ind på jeres side tror jeg desværre ikke i kan komme uden om det.

mvh løsningnu.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:42

Shopify's løsning er til at betale - og røvlækker, men det kræver at man selv kan programmere lidt og eventuelt rode med designet (de har dog nogle standardshops, som også er pæne nok - især sammenlignet med mange standardshops fra danske leverandører). 

I trialversionen er det gratis  (Inkl. dankort mv.) - men det er kun de første 10 ordrer. Derefter koster det eksempelvis 24 dollars pr. mdr. og så tager de 2 procent af omsætningen. Til gengæld koster det jo så kun de 100 kr. pr. mdr., hvis man ikke tjener noget. 
Senere kan man så opdradere, hvis omsætningen begynder at blive for høj. I deres dyreste løsning (299 dollars pr. mdr.) giver man dem dog fortsat en halv procent af omsætningen. 

Da jeg selv startede shop, var Shopify ønskesystemet, fordi de er så flexible og lækre (se eksempler på shops her: http://www.shopify.com/screenshots/)  men dengang tog de ikke Dankort. Det gør de nu. 
Hvis man ikke selv kan kode/designe anbefaler de selv en håndfuld freelancere, som man kunne tale med om en pris, hvis man synes standard-halløjet er lidt kedeligt eller svært. 

Under alle omstændigheder vil jeg opfordre dig til, at hente et par gratis shopmoduler fra forskellige leverandører og lege lidt rundt, sammenligne og finde ud af, hvad der passer til dig og dine behov.

Held og lykke. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 00:58

Jeg har gennem et lille års tid arbejdet på en 100% dansk webshop baseret på osCommerce. Den er tæt på at være helt færdig og der kører flere live shops på den du kan se den i aktion på www.uniquefree.dk og du kan downloade den her: http://www.uniquesystems.dk/forum/viewforum.php?f=6 Den 100% gratis og du kan hvis du ønsker et hoste den hvor som helst. Jeg kan også tilbyde dig både hosting og gateway men det er intet krav, pakken er gratis.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)