Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgeordsplacering.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så på et tidspunkt på Google analytics hvor mine søgeord var placerert på google, men kan simpelthen ikke finde det mere.

Er der nogle der kan hjælpe mig her?

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:58

Er det ikke inde på webmaster tools under statisk.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 19:21

Jo det har du ret i, tjekkede det med min anden side så virkede det, der er åbenbart noget galt med mit sitemap.

Får denne fejl; Unsupported file format
Your Sitemap does not appear to be in a supported format. Please ensure it meets our Sitemap guidelines and resubmit.

her er mit sitemap http://www.cleanshop.dk/sitemap.php er der nogle der ved hvad der er galt evt. hvad hvordan jeg retter det?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:44

jacobfrom:

Det er ikke sådan et sitemap, som Google snakker om, store G vil gerne have et i XML format, fx dette: http://www.fairtime.dk/sitemap.xml

Men det er intet problem, bare lad være med at uploade det, men sørg for at der er mindst et link til hver side i dit site og det er der jo qua dit brugervendte sitemap.

Venlig hilsen
Ole

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 20:14

hvad så med det søgeords halløj?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:15

Det har nok været i Google Webmaster tools, du har set det - dvs. de sider, hvor du også kan fortælle Google hvor dit sitemap er (hvis det altså havde været i XML)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)