Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frank Dandy - Distributør priser generelt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har købt hos Frank Dandy distributøren i Danmark. Prisen er rimelig voldsom i forhold til hvad det kan sælges til.

Jeg har en bekendt der driver en tøjbutik som siger at han har købt billigere ind hos end mig, hos denne distributør. Kan det passe? -at der er forskel på denne måde.. jeg sidder med , hvad der ligner en officiel prisliste på de ting jeg har købt, og den stemmer med min pris.. men kan det passe at jeg evt. kan presse dem i prisen, til trods for at det er et firma som Frank Dandy (halvstort) ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:12

Det afhænger af din egen størelse. der er meget forskel på om du køber for 1000 kroner om månenden elelr bestiller for 50.000.

Rabatter holder små virksomheder ude og muligheden for at købe som privat person til sig selv.

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:14

Vi har bestilt for en rimelig sum penge.. i omegnen af hvad min bekendte i sin tid har gjort. Er det noget vi selv skal presse på med, eller hvordan ville i konfontere en forhandler med det?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:59

Vi har bestilt for en rimelig sum penge.. i omegnen af hvad min bekendte i sin tid har gjort. Er det noget vi selv skal presse på med, eller hvordan ville i konfontere en forhandler med det?

Nu siger du jo selv "i sin tid". Priserne kan have ændret sig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)