Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance provisions sælger søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har et lille web-bureau der hedder www.creativemedia.dk som jeg startede i januar 2006. Vi beskæftiger os primært med at designe og opsætte hjemmesider i vores eget udviklede CMS, men laver også Logo, Visitkort, Brevpapir m.m.

Vi søger en freelance sælger der arbejder 100% på provision. Sælgeren skal ca. skaffe 3-4 opgaver pr. måned til at starte med.

Det der skal sælges er vores CMS hvor der medfølger et design der bliver lavet specifikt til kunden. Ud over det, er der også diverse tilkøbsmuligheder til CMS'et såsom
- Login
- Webshop
- Nyhedsbrev
- Søgning
- Galleri
- m.m.

Prisen for en webløsning hos CreativeMedia starter fra Kr. 14.000,- ex. moms

Hvis det er noget du syntes kunne være interressant og mener du har flair for at sælge, er du velkommen til at kontakte mig.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Christian Lund
Tel. 26 22 11 43
christian@creativemedia.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:30

Hej.

Hvorfor ikke fast løn hvis I tror på jeres produkt?

VH Jørgen Olsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:29

Jørgen Olsen:

Hvorfor ikke fast løn hvis I tror på jeres produkt?

Det kan der være flere gode grunde til.
Jeg har selv haft "fornøjelsen" af at have en sælger ansat, som ikke solgte nok til at oppebære sin løn. I sælgerens øjne handlede det om produktet - i mine øjne handlede det om enten sælgerens evner eller sælgerens indsats.
Det har været en temmelig dyr "fornøjelse" for mig, for sælgeren var faktisk led i en udvidelsesplan for min virksomhed. Det vil sige, at nogle af de udviklingsmæssige tiltag, jeg foretog, som var baseret på, at sælgeren kunne sælge, var spildt. Desuden brugte jeg efterfølgend selv en del tid på at rette op på det manglende salg.

Så hvis jeg skulle anæstte en sælger lige nu, ville jeg også kræve en provisionsløsning til at begynde med. På længere sigt ville jeg dog foretrække en kombination af fast løn og provision. Det vil i mine øjne fungere bedst, hvis grundlønnen håndterer sælgerens behov og provisionen gør ham glad. På den måde undgår man en sælger, som blot laver desperate salg, som skader på længere sigt.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:19

Hej Jørgen.

Er det ikke noget mærkeligt noget at spørge om. Hvorfor tror man ikke på sit produkt, hvis man har en freelance sælger?

Og tak til Hans, han beskrive ganske godt, hvorfor at det kan være en fordel at hyre en freelance sælger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Synes faktisk ikke det er noget mærkeligt noget at spørge om. Det handler vel om hvor risikoen ligger. Jeg mener ikke det er rimeligt at den 100% ligger hos sælgeren. En kombination er altid god, dette sikrer også tilfredse kunder.

Sælgeren kan jo "bare oversælge" få sin provision og så være ligeglad. Dette undgås nemmere hvis der er fast hyre med i pakken.

Blot et indspark.

/jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)