Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes - www.flottekostumer.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min nye webbutik i luften og jeg glæder mig rigtig meget til fastelavnssalget til foråret!!!!!

Inden da håber jeg at I kære Amino'er gider komme med jeres feedback så jeg kan nå at få top-tunet siden inden højsæsonen begynder.

Klik på www.flottekostumer.dk eller find mig via Google og hjælp mig lidt op af ranking stigen - den del jo også være på plads inden det går rigtigt løs!

mvh.
Søren

sfm@flottekostumer.dk

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Søren.

 

Pæn side, med god købsguide og blødt layout.

Jeg ville måske vise produkterne i en gittervisning i stedet for, så man kan få et større overblik med det samme. Men jeg er normalt ikke tilhænger af ting man skal scrolle sig til :)

Man kan godt blive lidt forvirret over de produkter i viser på forsiden, "er det tilbud?" , "er det nye varer" eller "er det udvalget?" kunne en potentiel kunde tænke. Måske i kunne skrive "eksempler" eller lign der.

God søgemaskine, men man bliver lidt forvirret over rækkefølgen i jeres produkter, f.eks. når jeg søger strømper er der "sid-selv"-strømper både øverst og nederst på siden, og så andre produkter i midten.. 

 

P.S. God kundeinformation.

 

mvh Løsningnu.dk

 

 

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Smart, at der altid præsenteres nye produkter på forsiden, når man klikker sig ind. Men det er jo rigtigt, at det også kan være lidt forvirrende - måske??

Der er lidt jpg-komprimeringsstreger på mange af dine billeder. Komprimer evt. lidt mindre. Det ser altid lidt amatøragtigt ud med de jpg-streger ;-)

Ellers flot og simpel side, synes jeg.

Hilsen Oliver

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Rigtigt tiltalende webshop. Priserne ser meget rimelige ud, jeg har selv lejet kostumer tidligere, og det var faktisk dyrere, selv om de ikke alle var lige så interessante som dine.

En enkelt ting, jeg faldt over: der er lidt stavefejl hist og pist, ligesom der er faldet et enkelt ord ud. Det ville være fint at få siderne korrekturlæst endnu engang.

Held og lykke med den nye webshop.

 

Mange hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tillykke med siden. Det ser meget fint ud. Men jeg er enige i at billederne skal gøre mindre. De fylder for meget.

Ud over det, har jeg lidt svært ved at forstå, hvorfor nogle af produkterne skal vises to gange. Det virker forvirrende. Når man bestiller tøj på nettet, så klikker man først på varen og derefter vælger en størrelse. Det fungerer fint. Jeg synes ikke, der er nogen grund til at specifikt lave et varnummer for hver størrelse og vise samme kostume 3 gange på samme side. På den måde kan du også minimere din scroll-down overflade. Desuden så tror jeg, det bliver også nemmere for dig mht lagerstyring, hvis du ikke har for mange varenumre tilknyttet samme vare.

Sidste ting, vær mere konsekvent, hvad størrelser angå (nok en pige ting). Nogle gange bruger du tal (38) og andre gange bogstaver (l/xl) nogle gange skriver du størrelsen i overskriften andre gange i selve teksten og man ved aldrig, hvor man skal kigge Smile Du kunne evt tilføje sådan en størrelse konverterings tabel som hjælp og beslutte dig for en måde at angive størrelse på. Tænk på, at der er nok mange kvinder/mødre, der kommer til at bruge din side. Og at skrive kostume til "små piger" er ikke nok :)

 

 

gazela.dk 40820055
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Flot og overskuelig side.
En enkelt kommentar: Nogle enkelte af dine produkter kan dog ikke findes. Der kommer bare et rødt kryds.

Mvh Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Den hjemmeside kan du godt være stolt af. Jeg er normalt meget kritisk når det kommer til det grafiske, men her er der ikke ret meget at være kritisk overfor.

Hvis jeg skulle finde en enkelt ting, så ville jeg nok gøre produktbillederne på forsiden mindre og måske sætte 8 produkter på forsiden istedet for 4.

Ellers thumbs up :-)

 

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indspark

Jeg bare lige takke jer 6 som allerede har givet feedback - god kvalitativ feedback som jeg absolut vil tage til efterretning!

og til alle jer andre: jeres input er også velkomne.....

mvh.

Søren

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Hold da op en lækker side du har fået lavet dig! Normalt er jeg ikke til de grønne farver, men her synes jeg den er super. Meget blødt og lækkert at se på, og et stort plus at priserne er holdt på et acceptabelt niveau. Har set mange kostume sites hvor priserne er fuldstændige sindssyge og med et klik på google kan man finde den samme vare til under halv pris.. Det er sådanne ting der kan få mig personligt til at bandlyse et site, men det problem tror jeg ikke du vil få :)

 

Jeg har ingen kritik, men har da allerede tilføjet dig som favorit (her i familien køber vi mange kostumer)

 

Alt held og lykke med det

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

En ting jeg overvejede da jeg surfede rundt på siden var en søgemulighed på køn (dreng/mand, pige/kvinde) samt størrelse, for så kan man let indtaste disse oplysninger og lynhurtigt få vist alle de muligheder der er at finde i jeres sortiment, i stedet for at skulle bruge en hulens masse tid på at gå alle kategorier igennem og måske pga. irritation eller mangel på tid ende med at forlade jeres side.

Derudover kunne en "ønskeliste" hvor man kunne tilføje kostumerne som virker interessante og senere nemt og hurtigt kunne vende tilbage til dem. Med kostumerne sat op med billeder ved siden af hinanden var det måske også nemmere at tage en beslutning om hvilket kostume der skulle købes - og så ligger listen der jo så også til næste gang man går på kostumejagt

Held og lykke med forretningen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)