Hej Aminoer I dag har jeg bestilt min digitale signatur hos webreg, så nu venter jeg og glæder mig til at få cvrnummeret og komme igang med shoppen. En af de vigtigste leverandører vendte tilbage med gode priser og positive tilkendegivelser, så det bliver spændende... Men jeg er ny - og øv, det er irriterende med alt det jeg ikke ved. Skulle bestille varer ved et hollandsk firma. De vil ha' et chamber of commerce nummer. Hvad er det? Og, opbygger jeg selv hjemmeside hos Dan Domain, når jeg skal kreere webshop? Er der nogen Aminoer der kan hjælpe mig? Tak på forhånd Hej fra SelvForsyneren |
Hvad betyder "Chamber of commerce number"
- 1
Hvis jeg blev bedt om et "Chamber of Commerce"-nummer, vil jeg udfylde mit CVR-nummer og ikke tænke videre over det. |
Hej Vedrørende Chamber of Commerce number: Her fandt jeg rapporten "vejen til mere lønsom eksport" blandt andet læse om det hollandske Chamber of Commerce fra side 52 i rapporten. Vedrørende webshop:
|
Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation
Bertil K. Sall
Hej Igen Mange tak for responsen på mine spørgsmål, nu har jeg noget at gå videre med. Hej fra SelvForsyneren |