Jeg har det problem at teksten på mine sider jævnligt står helt malplaceret når jeg går klikker ind på siderne. oftetst er det mit tlf.nummer og e-mail adresse i bunden af siden der "flyver rundt"... (der er ikke noget galt med forsiden)
Jeg har spurgt vedkommende der har lavet min side hvad det skyldes, men han siger at der ikke er noget galt når han klikker ind.
Har du tid til at klikke ind på www.mitSannejeg.dk og prøve at klikke på nogen af siderne.
Jeg vil gerne høre om du oplever disse fejl. Det er fint for mig hvis det bare er min pc der tér sig, men opleverne kunderne det også, vil jeg gerne vide hvad fejlen kan skyldes.
Du siger "en af undersiderne", men hvilken? Jeg skal gerne køre dem igennem den lange stribe af browsere jeg har installeret.
Du kan også selv checke lidt på browsershots.org - den er ikke helt korrekt altid og giver ikke syn for hvordan siden opfører sig når man "vrider" browseren, men det er et meget godt værktøj overordnet set...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vær opmærksom på, at websites tit kan vrøvle med kompabilitet på tværs af browsere som Firefox, Explorer, Chrome osv. og også med styresystemer som Mac OS X, Windows XP / Vista og Linux.