Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webproggramør og Designer søges til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har behov for følgende:

- person der kan hjælpe mig med at lave et site vedr. renteoversigter - forklaring følger

- personen er bosat i københavn, så vi evt nemt kan sætte os sammen og lave det - til glæde for begge parter

- personen må gerne være frelances, så der er ikke kommer nogen former for ekstra udgifter på

- personen skal rimelig hurtigt kunne gå igang

- prisen skal være attraktiv - der kan sagtens falde en del andre opgaver af hen af vejen, da jeg har gang i en del ting

- er personen endvidere bekendt med SEO er det en stor fordel

Sitets størrelse er på en forside og ca 8 undersider, hvoraf der kun er en til to af dem der reel kræver lidt, ellers er det det traditionelle med nyhedsbrev, og alm cms tekst.

Sitet skal bla til orientering bla kunne trække kurser fra københavns fondsbørs - forklaring følger som sagt

Ser frem til at høre fra jer på denne tråd.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:32

Hej Dani

Jeg er interesseret i at høre mere, jeg kan løfte opgaven og bor i Kbh. Jeg er selvstændig så jeg kan godt fakturere dig.

Kontakt mig på mmc@mc-solutions.dk

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 14:13

Hej

Jeg er meget interesseret i at høre mere om dette projekt.

Jeg er ikke bosat i Kbh, men er meget fleksible og transport er ikke et problem.

Skriv gerne til mig på martin@spicyweb.dk

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:48

Hej,

Jeg er interesseret i at høre mere om projektet. Jeg kommer jævnligt til København, så afstanden er ikke det store problem (firmaet har til huse i Nordsjælland).

Jeg har erfaring med SEO og programmere nye hjemmesider med henbilk på at de skal være søgemaskinevenlige. Det er ingen problemer at hente kurser fra fra Københavns fondsbørs, så længe de har en fil/database daterne kan hentes fra.

Hilsen

Michael

www.mp-solution.dk

Tlf. 3114 2266

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)