Hej derude Jeg har behov for følgende: - person der kan hjælpe mig med at lave et site vedr. renteoversigter - forklaring følger - personen er bosat i københavn, så vi evt nemt kan sætte os sammen og lave det - til glæde for begge parter - personen må gerne være frelances, så der er ikke kommer nogen former for ekstra udgifter på - personen skal rimelig hurtigt kunne gå igang - prisen skal være attraktiv - der kan sagtens falde en del andre opgaver af hen af vejen, da jeg har gang i en del ting - er personen endvidere bekendt med SEO er det en stor fordel Sitets størrelse er på en forside og ca 8 undersider, hvoraf der kun er en til to af dem der reel kræver lidt, ellers er det det traditionelle med nyhedsbrev, og alm cms tekst. Sitet skal bla til orientering bla kunne trække kurser fra københavns fondsbørs - forklaring følger som sagt Ser frem til at høre fra jer på denne tråd. |
Hej Dani
Jeg er interesseret i at høre mere, jeg kan løfte opgaven og bor i Kbh. Jeg er selvstændig så jeg kan godt fakturere dig.
Kontakt mig på mmc@mc-solutions.dk
Dbh
Mikkel Christensen