stones summasummarum + webshop
Tilmeldt 10. Apr 07
Selbach
Skrevet
23-11-2008 kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger normalt stones summasummarum til bogføring og ønsker at tilføje en webshop.
Der skal selfølgeligt findes ud af hvordan jeg sørger for at faktura-nummeret holder rækkefølgen hvis jeg ønsker at lave en faktura udenom webshoppen.
Men er det muligt i regnskabet blot at lave opdatering 1 gang om måneden med den samlede indtægt etc og vedlægge det som bilag udspecificeret?
og er det rigtigt husket at man ikke kan fører en nummerrækkefølge for fakturaer gennem webshop og en rækkefølge for faktura lavet manuelt?
håber der er nogen der kan hjælpe :)
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
23-11-2008 kl. 22:24
Hej!
Hvilken webshopløsning har du planlagt?
|
Tilmeldt 10. Apr 07
Selbach
Skrevet
23-11-2008 kl. 22:26
noget der hedder clientexec, bruges ikke som en normal webshop men normalt til månedlige abbonementer
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
23-11-2008 kl. 22:37
Hej!
Er med i et spændende EDB-projekt, hvor ordrer fra webshoppen automatisk bliver løftet over i f.eks. Summa.
Om der er mulighed for dit system, skal jeg lige have undersøgt, hvis du er intereresseret.
Kan ikke sige meget mere lige nu, idet de endelige kontrakter bliver underskrevet her midt i næste uge.
Systemet vil så blive markedsført fra primo december 2008.
|
Tilmeldt 10. Apr 07
Selbach
Skrevet
23-11-2008 kl. 22:42
Hej igen.
Det lyder da meget interessant :)
Kommer jo selvfølgeligt an på prisen, men du må da gerne lige sende en besked når der kommer noget frem.
Er det så meningen at den on-the-fly skal overfører tingene til summa?
mit største problem er at jeg gerne vil kunne lave manuelle fakturaer ved siden af uden at ødelægge den regnskabsmæssige rækkefølge.
Sover du egentligt aldrig? synes altid man ser et hurtigt svar fra dig :)
|
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Han er en beta version af noget software som Thorborg tester. Men du har det ikke fra mig !!!
:)
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
23-11-2008 kl. 23:00
Ja...o.k. du hører nærmere.........men hvorfor vil du lave en faktura...er ordren ikke god nok fra dit shopsystem?
|
Tilmeldt 10. Apr 07
Selbach
Skrevet
23-11-2008 kl. 23:05
Det lyder godt.
Jeg laver personligt salg/konsulent arbejde ved siden af som ikke blot vil kunne køres igennem webshoppen.
Det ville komme til at se meget underligt ud på hjemmesiden hvis jeg skulle gøre det
|