Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigste hosting?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er utilfreds med hastigheden hos min nuværende serverudbyder, Gigahost. Jeg tror ikke, det er bredbåndet, der mangler, men deres server, der er for langsom, f.eks. fordi der ligger for mange hjemmesider på den (hvad ved jeg...)

Derfor vil jeg høre, hvilken dansk serverudbyder, der er hurtigst, eller som der er erfaring for, er rigtig hurtig?

Jeg skal bruge en klassisk linux shared server med php, mysql og alt det der.

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:31

Dandomain.dk - Ikke billigst, men absolut helt i top.  Der er kun 1 ting vedr. PHP på Dandomain - de bruger "safe_mode=on", så visse ting kan ikke lade sig gøre.  Har talt med deres tekniker, og i henslynget facon sagde han jo så at de godt vidste at de aller-senest skal bort fra safe_mode, fra vers. 6 af PHP... Så det er jo dejlige toner!

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:36

Hvad vil du give for hosting? Min virksomhed tilbyder hosting af PHP og MySQL, men ligger på den dyre side :) 

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:54

Hej

Du kan evt se efter hosting udbydere på www.hostindex.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:12

Morten Thorpe:

Dandomain.dk - Ikke billigst, men absolut helt i top.  Der er kun 1 ting vedr. PHP på Dandomain - de bruger "safe_mode=on", så visse ting kan ikke lade sig gøre.  Har talt med deres tekniker, og i henslynget facon sagde han jo så at de godt vidste at de aller-senest skal bort fra safe_mode, fra vers. 6 af PHP... Så det er jo dejlige toner!

Ja det er dejlige toner ... bare ikke for dig.

Der er en god grund til at safe_mode blev indført, det var sådan at folk som dig havde mulighed for stadig at køre deres gamle usikre kode. Nu har folk så haft god to år til at få styr på deres gamle kode og få det rettet til så det virker uden. Dem som ikke har kapacitet til at få styr på sikkerheden indenfor to år har så bare tabt, jeg forstår udemærket godt at webudbydere ikke tør løbe den risiko.

Trådstarter: Hvis du har brug for fornuftig ydelse, hvilket det lyder til, så skal du væk fra virtuelle servere og over på en dedikeret. Det er faktisk ikke så dyrt som folk tror, vi kan f.eks. sælge dig en dedikeret server billigere end f.eks. scannet og dandomain sælger deres vservere til.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 21:40

Safe mode blev lavet udelukkende som en sikring mod "shared servers".  Desuden så ved enhver seriøs php udvikler at selv safe mode ikke er sikker. Selv PHP udviklerne siger at det er en dårlig løsning at sikre på PHP level, så derfor ryger safe mode væk når v. 6 kommer på gaden hvilket er en super god ting, da der er alt for mange problemer med safe mode.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)