Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analyse af hjemmeside - mangler 3 frivillige

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og mangler 3 hjemmesider som skal analyseres til bunds. Jeg tager fat i alt lige fra brugervenligheden af din hjemmeside til hvor meget din produktbilleder må fylde.

I analysen af din hjemmeside vil jeg komme med gode råd om hvad der skal laves om på din hjemmeside for at sælge mere. Jeg vil skrive det i et sprog hvor alle kan være med. Udover det vil jeg give dig nogle uforpligtende referencer til hvem der kan hjælpe dig med at udbedre dine svage punkter.

De 3 frivillige, skal være villig til, at deres rapport kommer på en hjemmeside og bruges til mine referencer. De 3 hjemmesider skal sælge produkter og altså af den grund ikke kan være en information hjemmesider.

Analysen er gratis.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 08:21

Hej mester.

hvis vi nu ser bort fra at siden skal sælge et produkt^^ så har jeg en ungdoms portal du gerne må få lov at kigge på. Men vil hellere vente lidt så du kan kigge på den nye side der kommer op.

Bare smid din mail hvis du er intra. :)

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 11:12

Hej Thomas

I første omgang bliver det kun hjemmesider som sælger et fysisk produkt.

Men tak for dit indlæg alligevel Smile

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:26

Okay det er helt i orden :) Held og lykke.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:19
Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 18:34

Hej RS,

Jeg står faktis og skal til at lancere en hjemmeside som sælger et fysisk produkt. Dog er det et ret nyt projekt for mig og der vil derfor gå noget tid før hjemmesiden er klar til at blive lanceret.

Er det noget du har interesse i om 1 månede eller 2?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:24

Det er sku et godt tilbud..Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 11:36

Hej Torbjørn

Jeg er desværre ikke så skarp på serviceydelser, som jeg er på et salg af fysisk produkt. Jeg har et hav af ideer til hjemmesider der sælger et fysisk produkt og nogle af ideerne kan man dog overfører på serviceydelser også. Jeg er allerede igang med analyse af de 3 frivillige hjemmesider, herefter begynder jeg "desværre" at tage penge for det.

Hvis dette er noget, kan du kontakte mig, så skal jeg nok gå i dybden med jeres hjemmeside og komme med friske ideer. Send mig en Privat besked hvis du har lyst til at høre nærmere om, hvad jeg kan gøre for dig.

Hej Lasse

Det er bestemt noget jeg interesseret i. Jeg har allerede fundet de 3 hjemmesider som jeg laver analysen for gratis. Derfor vil de næste virksomheder jeg analyserer "desværre" koste penge fremover. Skulle du alligevel have lyst til at få et hav af ideer til din nye hjemmeside, må du endelig sige til. Du kan kontakte mig ved at skrive en PB, så kan jeg fortælle dig mere om hvad jeg kan gøre for din hjemmeside.

Hej Remydk

Tak for det. Jeg gør alt for at give mindre hjemmesider et ordenlig skud der kan sætte konverteringsraten igang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)