Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY Nyhedsbrev udbyder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i flere år haft scannets nyhedsbrev, og i sommer ønskede jeg en mere professionel løsning med høj modtagelsesfrekvens og prof nyhedsbrevs udseende. Jeg valgte Zoomio, og har virkelig fortrudt. Det har været et opslidende forløb med dårlig support på de ting som de laver til mig, og når jeg så ringer for at få en forklaring på det de har lavet så sender de en regning på 1000 kr + moms. Så jeg føler det er bondefangeri og vil selvfølgelig overgå til en anden professionel løsning ASAP.

Kan I anbefale en løsning ? Og vil det evt være muligt at medbringe min nuværende skabelon?

Bedste hilsner

Bettina

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:33

Hej Bettina

Jeg kan varmt anbefale http://www.ebrev.info/ til udsendelse af nyhedsbreve, jeg bruger det selv og har flere kunder der også er meget glade for det.

Derudover er folkene bag eBrev ganske aktive på Amino og lur mig om ikke de har et godt tilbud til dig hvis det er noget for dig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:47

Jeg kan kun være enig med Anders. eBrev.info er en god service som vi er mange der er glade for

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 10:49

Hej

Har du en webshop, og ønsker du integration med shoppen, så prøv at kikke på :

http://www.constantcontact.com/index.jsp

For mig var det let at importere tidligere kunder, og indsætte deres kode på min webshop.

Jeg mener deres priser er rimelige, masser af muligheder for tracking, og det er let at lave flotte skabeloner.

God fornøjelse.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:56

Jeg kan også kun anbefale ebrev.info meget varmt.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:02

styledelux:
Og vil det evt være muligt at medbringe min nuværende skabelon?

Jeg kan anbefale www.aweber.com, som fungere godt. Nu kender jeg ikke din gamle løsning, så om du kan overføre din skabelon ved jeg ikke, men du har rimlig fleksible muligheder mht. layout så det skulle nok kunne lade sig gøre...

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:07

Jeg kan - ligesom de fleste andre - kun anbefale ebrev.info. Deres system fungerer hurtigt og stabilt. Og når jeg har skevet med dumme spørgsmål har de altid været hurtige på pletten.. 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:04

Anders Christensen:

Derudover er folkene bag eBrev ganske aktive på Amino og lur mig om ikke de har et godt tilbud til dig hvis det er noget for dig.

Et tilbud? Naturligvis! :) Alle Amino-brugere får 5.000 B-frimærker (værdi DKK 600,-) ved oprettelse af en konto - skriv blot brugernavn i kommentarfeltet, så sørger jeg for resten.

Og tusind tak for anbefalingerne - det varmer! :)

Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 23:02

Tak for jeres svar. Synes det bliver meget dyrt når der skal sendes 25000 e-mails ad gangen, men måske de kan give et godt tilbud. Zoomio tør jeg i alt fald ikke fortsætte med.

Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 23:04

Lige et spørgsmål mere...Tidligere havde jeg Scannets nyhedsbrevs modul, men gik over til Zoomio da det skulle være mere prof. Hvis I skal sætte Scannets nyhedsbrev overfor ebrev - hvad ser I så som det væsentligste forskel? Kan jeg "blot" gå tilbage til Scannet igen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)