Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK-Websalg.dk nogen erfaring?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her nogen der har erfaring med at købe eller sælge hjemmesider på dk-websalg?

Jeg sidder med et hav af halvfærdige hjemmesider som jeg nok aldrig bliver helt færdig med, derfor vil jeg gerne sælge projekterne og har tænkt på at sælge dem på dk-websalg, ved bare ikke om man kan sælge "ikke færdige" projekter....   Nogen der har lidt erfaring??

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:16

Hej.

På dk-websalg er det gratis at annoncere, MEN ...

... det koster 299,- HVER GANG nogen henvender sig. Det lyder meget dyrt.

Du kan i stedet 100 % GRATIS sætte dine hjemmesider til salgwww.DBM.dk i kategorien: "Job, erhverv & økonomi". Her er der en rubrik der hedder: Domæner & Hosting".

Det er også gratis at sælge på Amino, i kategorien "Virksomhed, ide, patent køb og salg".

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25

Hej

Vil lige sige at det koster ikke 299 kr. hver gang nogen hendvender sig på dk-websalg, det koster 299 kr. om året og man betaler kune hvis der er henvendelser

Jeg har adrig selv solg en hjemmeside der, men det har min kæreste han har solgt et par stykker der igennem
Jeg arbejder selv en del med design af hjemmesider, så jeg har da tit overvejet at lægge nogen design til salg forskællige steder på nettet, men der er jo ikke andre steder end dk-websalg, jeg ved ikke helt med dbm.dk syntes ikke det virker så proff. når man kommer ind på siden (Uden at vide det 100%)

Hilsen
Lene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)