Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.infobold.dk feedback

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg er ejer af websitet www.infobold.dk som har med fodbold at gøre (men der kommer 4 andre sportsgrene som håndbold ishockey og flere )

Er self ikke færdig, men hvad skal jeg gøre bedre hvad mangler der og hvad har i af kommentar til den

Mvh Lasse

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 10:45

Hej Lasse.

Jeg må simpelthen være hudløs ærlig her. Det er et kæmpe projekt, du er ved at påbegynde. Jeg har selv været i gamet i omkring to år, og det er absolut ikke en dans på roser.

Hvis du skal være en seriøs udfordrer til Sportenkort.dk, Sporten.dk mv., så vil jeg anbefale dig at lave noget andet end en blog, som folk ikke har den store troværdighed til, når det gælder denne genre.

Derudover kan jeg ikke se på hvilke punkter, du skal udfordre de andre? Hvordan skal du hugge deres brugere, hvis du blot sidder og omskriver deres nyheder.

Du skal simpelthen have noget unikt at tilbyde, så du på den måde kan ramme en bestemt målgruppe, der sulter efter noget andet.

Jeg håber, du kan bruge mine råd.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 11:25

Casper Lohse:

Hej Lasse.

Jeg må simpelthen være hudløs ærlig her. Det er et kæmpe projekt, du er ved at påbegynde. Jeg har selv været i gamet i omkring to år, og det er absolut ikke en dans på roser.

Hvis du skal være en seriøs udfordrer til Sportenkort.dk, Sporten.dk mv., så vil jeg anbefale dig at lave noget andet end en blog, som folk ikke har den store troværdighed til, når det gælder denne genre.

Derudover kan jeg ikke se på hvilke punkter, du skal udfordre de andre? Hvordan skal du hugge deres brugere, hvis du blot sidder og omskriver deres nyheder.

Du skal simpelthen have noget unikt at tilbyde, så du på den måde kan ramme en bestemt målgruppe, der sulter efter noget andet.

Jeg håber, du kan bruge mine råd.

ved godt det er svært og at der er andre sider, men vi er 8 med mig og 7 af mine venner og alle tror på det og vi har også lidt penge så vi må prøve og hvis det ikke går så må vi jo bare stoppe lige nu har vi 50 besøgende per dag.

Syntes du ikke vi skal prøve alle arbjeder fritid så gør ikke noget hvis det ikke kommer til at fungere for så mister vi jo ikke noget ???

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 11:56

Selvfølgelig skal I give det et skud. I har, som du skriver, intet at miste, og når du laver det med nogen, du kender godt, så er det også med til at holde motivationen oppe.

Held og lykke med projektet.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 14:02

Casper Lohse:

Selvfølgelig skal I give det et skud. I har, som du skriver, intet at miste, og når du laver det med nogen, du kender godt, så er det også med til at holde motivationen oppe.

Held og lykke med projektet.

Og vi ved jo godt at der mange konkurenter, men vi prøver

Og Hvad kan vi gøre bedre ???

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 14:58

Hej Lasse.

efb-freak:
Er self ikke færdig, men hvad skal jeg gøre bedre hvad mangler der og hvad har i af kommentar til den

Det er godt at du siger det. For jo der mangler en hel del på din side. Men du er på vej.

Mangler bare en følelse af hvad jeg skal betegne din side som? En EFB side eller en Sportsside? For så burde du måske lave det som de gør på Sporten.dk, hvor de har delt det op i kategorier.

Men ellers så får den lige Thumbs up herfra! Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 15:06

efb-freak:

Jeg er ejer af websitet www.infobold.dk som har med fodbold at gøre (men der kommer 4 andre sportsgrene som håndbold ishockey og flere )

Det minder mig lidt om oddset-reklamen: "Fodbold, Håndbold, Ishockeybold". Smile

Men held og lykke med projektet...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 15:30

Winther.dk:

Hej Lasse.

efb-freak:

Det er godt at du siger det. For jo der mangler en hel del på din side. Men du er på vej.

Mangler bare en følelse af hvad jeg skal betegne din side som? En EFB side eller en Sportsside? For så burde du måske lave det som de gør på Sporten.dk, hvor de har delt det op i kategorier.

Men ellers så får den lige Thumbs up herfra! Big Smile

Hvad jeg også tænkt mig, men da vi lige er stratet så har vi kun nået at sætte siden om fodbold op

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 17:19

Lige et spørgsmål mere til dig Lasse;

Vil du skrive OM Nyheder.m Skrive Nyheder, eller vil du bruge siden som en blog? Confused

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 21:26

Winther.dk:

Lige et spørgsmål mere til dig Lasse;

Vil du skrive OM Nyheder.m Skrive Nyheder, eller vil du bruge siden som en blog? Confused

Skrive nyheder

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)