Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kradser krisen? Så er hjælpen på vej!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med baggrund i de mange spørgsmål, som jeg støder på hos mine nuværende kunder og mange af de indlæg, som jeg i den seneste tid har læst her på Amino, har jeg nu valgt at lave følgende tilbud til DIG:

Du står lige nu med en virksomhed, som i de sidste par år har klaret sig rigtig godt. Det har været gode tider for virksomhederne i Danmark pga. det økonomiske opsving. Men nu er der "finanskrise", og du har allerede mærket, at omsætningen er gået en smule ned. Folk holder på pengene.

Det er nu, at det er tid til at tænke i andre og kreative baner.
Derfor er her et tilbud, som hjælper din virksomhed, din omsætning og din indtjening på rette vej:

Brainstorm
Her vender vi din nuværende situation, dine idéer og de udfordringer som du står overfor. Det giver mig et billede af din virksomhed og samtidig et billede af, hvem du er, og hvor vi skal sætte ind.
Denne brainstorm vil typisk foregå over telefonen.

Projektplan
Efter vores samtale går jeg i "tænkeboksen" og udarbejder en projektplan for din virksomhed. Det er en slags køreplan for, hvad der skal gøres - og hvornår.
Samtidig forsøger jeg at give dig et billede af økonomien ved de nye tiltag og bud på de opgaver, som jeg evt. skal hjælpe dig med.

Opfølgning
Når du har fået projektplanen og arbejdet med den, sørger jeg for, at vi sammen følger op på den.
Har du/vi fået søsat projekterne? Virker de? Er der kommet flere kunder? Er der noget vi skal ændre.

Prisen for denne "pakke" er kun 750,00 kr. ekskl. moms.
Send mig en mail (martin@bengaard.biz) eller bestil via kontaktformularen på hjemmesiden.
De bedste hilsner fra
Martin Bengaard

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)