Men et projekt af den størrelse, ville jeg kontakte nogle folk som man kan være 100% sikker på gør det rigtigt. Det koster ca. det dobbelte af selv at registrere det, men det ville være penge værd.
Vi kan hjælpe dig med rådgivning ifb. med NDA (Non Disclosure Agreement), hemmeligholdelses/fortrolighedserklæringer, patentering, prototyper og evt. licenscering af din ide, som en mulighed for tidligt i forløbet at generere indkomster til dig.
Men et projekt af den størrelse, ville jeg kontakte nogle folk som man kan være 100% sikker på gør det rigtigt. Det koster ca. det dobbelte af selv at registrere det, men det ville være penge værd.
Prøv evt. google at finde et kontor
/CoFi
Jeg vil sige at det koster mange gange mere at få et patentkontor til at indelevere en patentansøgning, men det er alle pengene værd!!!!
Man kan finde et udvalg af patent agenter på patentagentforeningens hjemmeside: http://www.patentagentforeningen.dk/medlemmer/
Vi kan hjælpe dig med rådgivning ifb. med NDA (Non Disclosure Agreement), hemmeligholdelses/fortrolighedserklæringer, patentering, prototyper og evt. licenscering af din ide, som en mulighed for tidligt i forløbet at generere indkomster til dig.
Om det er en god ide FOR DIG at beskytte din ide med patent, er svært at svare så entydigt på som Mogens gør. Jeg ved det er en god ide for patentrådgivere, men en meget stor andel af patenter tjæner aldrig sig selv hjem igen.
Værdien af et patent er basalt det du tjener ekstra ved at have det, og det er 99% drevet af hvor god du er til at drive din forretning. Kopister vil oftest få en ret lille markedsandel, med mindre de kan angribe dig effektivt på dine hovedmarkeder. Der er millioner af gode produkter verden over der kan substiturere hinanden, men hvor meget vil Faxe Kondi tabe i salg hvid det kopieres og sælges i Kina.
Jeg vil råde til at du laver en vurdering af hvor meget du regne med at tabe hvis du ike beskytter produkterne. Det koster let hundredetusindevis af kroner at lave en effektiv international produktbeskyttelse. Er det det værd?
Mogens der må godtnok være lavvande i kassen, og få kunder i butikken. Se lige på hvornår den her tråd er startet før du spammer med dine intetsigende reklamer..