For noget tid siden skrev jeg dette indlæg: Jeg står i den trælse situation, at jeg mangler betaling fra en kunde. Det drejer sig om et firma, der bestilte 50 hagesmække hos mig. Vi har igennem noget tid haft en god dialog, og han bestilte så 50 hagesmække. Som blev sendt den. 20. oktober, og den 3. november skulle regning så være betalt, men det er den ikke blevet. Jeg sendte pakken med Post Danmark, så jeg kan se at pakken er blevet modtaget. Hvad gør jeg? Jeg fik det råd at jeg skulle vente lidt, og så ellers ringe pænt og høre ad. Nu har jeg ventet ”lidt” og ringede pænt mandag den 10. november, for at høre om min kunde havde glemt at betale. Hans undskyldning var, at de ikke helt var kommet i gang, men de stod ude på lageret. Han lovede mig så at overføre pengene sidst på ugen.Da pengene stadig ikke var overført. Ringede jeg pænt igen mandag den. 17. Men de havde travlt så han havde ikke fået det gjort, og havde ikke tid til at snakke med mig. (Selvom man har travlt skal man da betale sine regninger!) Nu er min tålmodighed altså sluppet op. Har knoklet en helt weekend for at få hans ordre færdig, og så betaler manden ikke sin regning. Havde
lige brug for at få luft Med venlig hilsen Agnete Justesen |
Jeg syntes at du skal få startet din rykkeprocedure.
Se evt. her: rykkere