Jeg har igennem længere tid gået med tanken om at starte en
personlig udvikling portal, og nu søger jeg nogle til brainstorming. Jeg har
idéen men ønsker at få flere perspektiver på det.
Det skal være et gratis alternativ til de professionelle (og
dyre) coaches. Coaching handler i bund og grund om at stille de rigtige
spørgsmål for klienten har svarene. Derfor mener jeg at hvis man havde et
community af personer som beskæftiger sig med personlig udvikling ville de være
i stand til at hjælpe hinanden. Synergi er nøgleordet.
Jeg har selv arbejdet med personlig udvikling og ved hvor
meget det kan hjælpe, men jeg mener ikke jeg kan tillade mig at tage penge for
det.
Det skal udelukkende være en hobby og målet er ikke at tjene
penge, men at hjælpe folk med at hjælpe hinanden.
Håber at dette har fanget jeres interesse. Selv om man ikke
har lyst til at deltage i projektet er man naturligvis velkommen til at være
med i brainstorming delen
Jeg har igennem længere tid gået med tanken om at starte en personlig udvikling portal, og nu søger jeg nogle til brainstorming. Jeg har idéen men ønsker at få flere perspektiver på det.
Det skal være et gratis alternativ til de professionelle (og dyre) coaches. Coaching handler i bund og grund om at stille de rigtige spørgsmål for klienten har svarene. Derfor mener jeg at hvis man havde et community af personer som beskæftiger sig med personlig udvikling ville de være i stand til at hjælpe hinanden. Synergi er nøgleordet.
Jeg har selv arbejdet med personlig udvikling og ved hvor meget det kan hjælpe, men jeg mener ikke jeg kan tillade mig at tage penge for det.
Det skal udelukkende være en hobby og målet er ikke at tjene penge, men at hjælpe folk med at hjælpe hinanden.
Håber at dette har fanget jeres interesse. Selv om man ikke har lyst til at deltage i projektet er man naturligvis velkommen til at være med i brainstorming delen
Med venlig hilsen
Progress
Skab et lille community her på Amino i form af en gruppe. Der har du mulighed for eget forum med blogs, wiki m.m.
Du kan nu sagtens tillade dig at tage penge for dine evner. Penge er bare et byttemiddel ligesom en ko engang var det. Intet skummelt i det. Så kan du altid donere dine penge til gode formål bagefter , hvis du ikke vil have dem. Så slår du 2 fluer med et smæk. Hjælper med coaching og hjælper økonomisk.
God fornøjelse med det hele
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Du kan nu sagtens tillade dig at tage penge for dine evner. Penge er bare et byttemiddel ligesom en ko engang var det. Intet skummelt i det. Så kan du altid donere dine penge til gode formål bagefter , hvis du ikke vil have dem. Så slår du 2 fluer med et smæk. Hjælper med coaching og hjælper økonomisk.
God fornøjelse med det hele
Tak for dit svar.
Jeg ser absolut heller ikke penge som noget skummelt, jeg mener bare ikke at jeg kan tillade mig at tage penge for noget som det kommende community bidrager med. Det bliver et center for vidensdeling i stil med Amino.dk hvor der i stedet er fokus på personlig udvikling. Med hensyn til donering af penge ser jeg hellere at brugerne selv bestemme hvilke velgørenhedsformål deres penge går til.
Jeg har nu oprettet en gruppe der hedder "Tænketank til personlig udvikling projekt" til dem der kunne have interesse i det.
Det var lige præcis det lifehack.dk var - og den var faktisk rigtig god. Men det ser ud til, at den er gået ned med flaget nu - tror ikke der var brugere nok til sidst. Men hvis du kan samle en god brugerdatabase, så er jeg sikker på, at det er noget der kan løbe rundt. Der skal dog en del markedsføring til tror jeg.
Det var lige præcis det lifehack.dk var - og den var faktisk rigtig
god. Men det ser ud til, at den er gået ned med flaget nu - tror ikke
der var brugere nok til sidst. Men hvis du kan samle en god
brugerdatabase, så er jeg sikker på, at det er noget der kan løbe
rundt. Der skal dog en del markedsføring til tror jeg.
Ja idéen er noget i stil med det lifehack.dk var, men som jeg kan læse mig frem til blev der lagt størst vægt på "The Game" mentaliteten (Correct me if I'm wrong). Jeg kunne også forestille mig der skulle en stor portion markedsføring til at få en stor brugertilmelding, men det skal nok komme :-)
Winther.dk:
Hej Progress.
God idé du her har fået.
Helt klart mange der vil bruge det stof du ligger ud på din side, sikke mange som gerne vil frem i verdenen.
Og på længere sigt, så vil du da sikkert kunne gøre det til en leve vej og ikke en hobby.
Men få opbygget et netværk hvor der så er flere der kan ligge deres erfaringer ind og sige hvad de skal prøve at gøre for at optimere dem selv.
Måske lave det til en projekt?
Held og lykke
Det ville være dejligt at gøre sin hobby til en levevej
Netværket vil netop blive centeret for projektet, da alle kan bidrage med deres erfaringer, som kan gavne andre med samme eller lignende problemer.