Hej Amino. Jeg er en ung fyr på 19år, jeg er igangværende med en landbrugsuddannelse hvor jeg afslutter som at kunne være selvstændig. Men jeg går med en meget stor drøm om at skulle opstarte mit eget diskotek, evt alene eller i fællesskab med en, eller flere. Jeg går selvfølgelig med mange tanker og ide'r til hvordan lige præcis jeg kunne tænke mig at det skulle være, så det jo en start. Mine erfaringer inde for branchen er minimale, selvom jeg kommer meget i nattelivet, så overvejer at søge et job inde for diskoteksbranchen, så jeg kan komme mere ind i hvad der sker bag. Men jeg søger nogle gode råd til hvordan jeg kommer over "hullet" og igang med drømmen? Syntes selvfølgelig det et stort skridt at skulle tage og er usikker på om hvordan fremtiden ville se ud, da jeg syntes man ser mange diskoteker bliver opkøbt. Håber jeg kan få lidt mere at snuse til på forhånd tak. Har søgt meget efter emnet her på siden, men hvis i har nogle råd, kommentare mm så er i velkommen. Christian.
|
Hej Christian,
Mit råd til dig vil være at søge job i branchen, for derigennem at lære mere omkring de forskellige arbejdsopgaver (det er ikke altsammen en dans på roser). Jeg har selv arbejdet 14 år i branchen, og har set mange knække nakken fordi de ikke var dygtige nok.
Du kan evt. søge hos Crazy Daisy/NOX network, de har et uddannelses program for fremtidige "ledere".
God weekend.
Vh. Jan