Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsnarkoman eller selvstændig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu sidder jeg igen på kontoret til langt ud på aftenen, og har ikke spor imod det. Så er det jeg tænker: "Er jeg arbejdsnarkoman eller er det sådan selvstændige er?"
Hvordan vurderer I Jer selv?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hej Marcel

Du kan jo også vende den om og sige, at du bruger al din tid på din hobby (fuldtids). Det kan jo kun (for det meste da) være en fornøjelse at kunne bruge al sin tid på sin hobby..

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:41
Griner - nej, sådan er de fleste selvstændige, ihvertfald dem jeg kender.
MEN husk at passe familie osv.

Hilsen
Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:44
En hobbynarkoman? Hehe...

Ja, det er rigtigt at man skal passe familien. Ofte bliver arbejdet da også foretaget derhjemme, så man har sine kære omkring sig... Tror bare folk opfatter en selvstændig som arbejdsnarkoman... Kan det mon gøres omvendt også ? Opfatte en arbejdsnarkoman som selvstændig. Hehe...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:22
Dato: 5/23/2006 6:43:58 PM Forfatter: Marcel Fuursted
Kan det mon gøres omvendt også ? Opfatte en arbejdsnarkoman som selvstændig. Hehe...

Nope!!! Det kan man ikke!! Taler af erfaring... efter en hel del år som arbejdsnarkoman er jeg nu fast bestemt på at blive selvstændig.. det der med at knokle for andre kan altså godt gå hen og blive lidt surt i længden! :-)

Så jeg vil da helt klart tilslutte mig holdningen om at man er hobby-narkoman! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01
Jeg gør faktisk en del ud af at styre min tid således, at der kan blive tid til andet end arbejde.

Ét af mine mål er at bruge i gennemsnit en dag om ugen på musik.

Når jeg har haft en tid med 70-timers uger, forsøger jeg at holde mig nede omkring 40 timer i de efterfølgende uger.

En arbejdsnarkoman må være én som er afhængig af at arbejde. Det er jeg nok ikke. Men jeg er afhængig af at udvikle og realisere projekter. Ved at være selvstændig - og bl.a. ved at arbjede med fundraising - kan jeg kombinere denne trang eller afhængighed med en indtægt. Det er da meget smart - så har man også bedre tid til det.

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:51
Det kommer i perioder for mig. Nogle gange kører man 180 i timen med 16 timers arbejdsdage, andre kan man holde det på de normale 9 timer
Ville under alle omstændigheder ikke bytte med funktionærjob.

Har dog ikke noget i mod det på nogen måde, men prøver dog at holde weekenderne 80% fri for arbejdsrelaterede aktiveiteter, for at lige få set lidt til kæresten, familien vennerne og så'en - så biver man også lige ladet lidt op.
Om det er sådan det er som selvstændig ved jeg ikke - det er vel en beslutning man tager. Kender andre der insisterer hårdnakket på at have en 8.30-17.00 dag, og aldrig bliver længere. Til gengæld kører de så et noget mere striks  og koncentreret program i løbet af dagen end jeg gør. Der skal være plads til det hele.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)