Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

emmamai.dk - Kvalitetsbørnetøj på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem et par år har emmamai.dk solgt kvalitetsbørnetøj på nettet. Bl.a. har emmamai.dk et af de største og bedste sortimenter indenfor mærker som bl.a. SMÅFOLK. Vi har ny kollektion 4 gange årligt, og sikrer hele tiden friske varer og inputs.

Vi vil nu til at forny hjemmesiden http://www.emmamai.dk, og vil i den forbindelse gerne have nogle gode råd og inputs til, hvad i synes en moderne webshop indenfor børnetøjsbranchen skal indeholde for at være i topklasse?

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner jo unægteligt en scannet webshop - som er meget stiv i det. Jeg syntes helt klar der mangler nogle flere farver - og måske lidt liv og flotte billeder.

Der er pt. ikke rigtig noget som fanger mig - som der f.eks. er hvis jeg går ind på www.pangdang.net - som også sælger kvalitet børnetøj

Jeg kunne godt tænke mig at din hjemmeside "bryder lidt med boksene".

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Ja, siden er meget hvid. Der mangler som sådan ikke noget, og opsætningen er fin, men siden ville have stor gavn af nogle flere farver.

Jeg synes, at du skal fjerne din engelske oversættelse på knapperne. Den forvirrer mere end den gavner. Og så bliver jeg lidt forvirret over, at du både har en alm. menu og en drop down menu. Hold dig til at differentiere ml. bluser, jakker osv. og glem mærkerne på tøjet...

Håber det kunne bruges.

Mvh Morten.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

God side. Jeg synes ikke du behøver at kaste alle mulige farver ind på den. Den er enkelt og feminin

 

 

mvh Jonas fra Løsningnu.dk

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig, den virker meget stiv og "kedelig" i mine øjne... Nu er det trods alt børnetøj der sælges, og derfor mener jeg klart at den har brug for nogle farver. At det mere eller mindre bare er hvidt med sort tekst, gør at det ikke særlig interessant at se på. Og der mangler det den der "wow" effekt.

 

Nu har jeg handlet meget på diverse børnetøjssites igennem en del år, og har altid været dem med noget farve som har tiltrukket min opmærksomhed. Børn er sjove, farverige og kræver opmærksomhed. Så skal man sælge børnetøj er det nok nogle af de stikord jeg ville bruge hvis der skulle ændres på siden.

Men pøj pøj med det :)

 

 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)