Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAKE ordrer ;-(

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme, at jeg ikke har læst hele tråden, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg bare gentager andres indlæg.
Jeg tror, at det der sker er, at nå kunden bliver dirigeret videre til PayPal siden, så bliver det uoverskueligt, fordi den er på engelsk og samtidig ikke virker som en ligeså integreret del af web shoppen, som fx en pbs løsning gør. Sagt på en anden måde, så virker PayPal muligvis ikke ligeså troværdig, som pbs løsningen - og kunden bliver måske "forskrækket" og afbryder handlen.
Der har jo også været meget omkring spam i PayPal's navn og det kan nok også spille en rolle.
Så kan man selvfølgelig sige, at det er mærkeligt, at når kunden benægter ordren når vedkommende bliver kontaktet, men det kan måske skyldes flovhed eller lignende.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:30

Henrik R:

Må indrømme, at jeg ikke har læst hele tråden, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg bare gentager andres indlæg.
Jeg tror, at det der sker er, at nå kunden bliver dirigeret videre til PayPal siden, så bliver det uoverskueligt, fordi den er på engelsk og samtidig ikke virker som en ligeså integreret del af web shoppen, som fx en pbs løsning gør. Sagt på en anden måde, så virker PayPal muligvis ikke ligeså troværdig, som pbs løsningen - og kunden bliver måske "forskrækket" og afbryder handlen.
Der har jo også været meget omkring spam i PayPal's navn og det kan nok også spille en rolle.
Så kan man selvfølgelig sige, at det er mærkeligt, at når kunden benægter ordren når vedkommende bliver kontaktet, men det kan måske skyldes flovhed eller lignende.

Det er ikke ved betalingsdelen, at det går galt...

Det er ordrer, som laves med korrekt navn + adresse + tlf. nr. ...MEN med forkerte=ikke eksisterende e-mail adresser...

Det er et gennemgående mønster for dem alle!

Og så lige den lighed også...at INGEN af kunderne kender noget til ordrerne!

Så nej...betalingsdelen har ikke noget med det at gøre...

Jeg vil altså vove den påstand, at PayPal er lige så nemt, hurtigt og sikkert som PBS Smile

Og vi har rigtigt mange kunder, som bruger det!

Jeg har selv brugt PayPal betalingssystem til kortbetaling...dagligt i over 2 år nu...og jeg har aldrig haft problemer!

Jeg har heller aldrig modtaget noget spam???

I mine øjne har PBS en konkurrent i PayPal...og absolut  ingen skade til med lidt konkurrence Wink

PBS kører altså ikke fejlfrit...og har bestemt også nogle negative sider ved deres betalingssystem!

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:08

Nu spørger jeg måske dumt eller også har jeg misforstået noget i denne debat.

Men hvordan kan en ordre placeres når betalingen vælges som kort, paypal, men ikke fuldføres. Er der ikke en brist i dit system hvis det registreres som en ordre før kortbetalingen er gennemført. Jeg forstår godt det kan ske hvis der vælges efterkrav, bank eller hvad der nu findes men ikke med kortbetaling.

Og fordi en kunde lægger en vare i en kurv betyder det jo ikke at samme kunde ønsker at købe denne vare til slut.

Du må endelig uddybe problemet lidt for forstår ik rigtig problemet omkring falske ordre med kort betaling...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 08:46

mokri:

Nu spørger jeg måske dumt eller også har jeg misforstået noget i denne debat.

Men hvordan kan en ordre placeres når betalingen vælges som kort, paypal, men ikke fuldføres. Er der ikke en brist i dit system hvis det registreres som en ordre før kortbetalingen er gennemført. Jeg forstår godt det kan ske hvis der vælges efterkrav, bank eller hvad der nu findes men ikke med kortbetaling.

Og fordi en kunde lægger en vare i en kurv betyder det jo ikke at samme kunde ønsker at købe denne vare til slut.

Du må endelig uddybe problemet lidt for forstår ik rigtig problemet omkring falske ordre med kort betaling...

Der findes, som bekendt, ingen dumme spørgsmål Wink

Jeg vil dog lige starte med at sige, at disse FAKE ordrer IKKE har noget med betalingdelen at gøre!

Så...ja...den har du misforstået Smile

Vores butik er ScanNet' s shopsystem...og jeg  ville blive mere end målløs, hvis der var brister her!

Det er jeg nødt til at svare klart NEJ til!

Ordren registreres i systemet i det øjeblik du taster din info ind...altså navn + adresse o.s.v. ...

Først til sidst, når du har godkendt betingelser m.v. betaler du for din ordre, som du tidligere i dette forløb har valgt ønsket betalingsform for... 

Så vidt vides...skyldes denne procedure, at en kunde skal have muligheden for at fortryde sit køb undervejs under bestillingen...

MEN...i det øjeblik du indtaster din personlige info...registreres ordren i systemet!

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)