Må indrømme, at jeg ikke har læst hele tråden, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg bare gentager andres indlæg. |
Henrik R:Må indrømme, at jeg ikke har læst hele tråden, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg bare gentager andres indlæg.
Jeg tror, at det der sker er, at nå kunden bliver dirigeret videre til PayPal siden, så bliver det uoverskueligt, fordi den er på engelsk og samtidig ikke virker som en ligeså integreret del af web shoppen, som fx en pbs løsning gør. Sagt på en anden måde, så virker PayPal muligvis ikke ligeså troværdig, som pbs løsningen - og kunden bliver måske "forskrækket" og afbryder handlen.
Der har jo også været meget omkring spam i PayPal's navn og det kan nok også spille en rolle.
Så kan man selvfølgelig sige, at det er mærkeligt, at når kunden benægter ordren når vedkommende bliver kontaktet, men det kan måske skyldes flovhed eller lignende.
Det er ikke ved betalingsdelen, at det går galt...
Det er ordrer, som laves med korrekt navn + adresse + tlf. nr. ...MEN med forkerte=ikke eksisterende e-mail adresser...
Det er et gennemgående mønster for dem alle!
Og så lige den lighed også...at INGEN af kunderne kender noget til ordrerne!
Så nej...betalingsdelen har ikke noget med det at gøre...
Jeg vil altså vove den påstand, at PayPal er lige så nemt, hurtigt og sikkert som PBS
Og vi har rigtigt mange kunder, som bruger det!
Jeg har selv brugt PayPal betalingssystem til kortbetaling...dagligt i over 2 år nu...og jeg har aldrig haft problemer!
Jeg har heller aldrig modtaget noget spam???
I mine øjne har PBS en konkurrent i PayPal...og absolut ingen skade til med lidt konkurrence
PBS kører altså ikke fejlfrit...og har bestemt også nogle negative sider ved deres betalingssystem!