Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere penge for mine kliks?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får i øjeblikket omkring 100 kliks på www.clickgame.dk - dog giver det en meget lav klikpris.

Kan jeg ikke - på en eller anden sjov måde - få klikpriserne til at være højere? I såfald: Hvordan?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nago

Jeg tror ikke du mener, at klikprisen skal være højere. Klikprisen er den pris du betaler pr. klik. Så jo højere klikpris, jo mere skal du betale. Tænker du ikke på hvordan dine salg kan være højere?

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige siges, at jeg mener, at jeg får 100 kliks på reklamerne (den store i content-pladsen mest!) - har over 10.000 daglige sidevisninger - så ingen misforstår

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg tjener i øjeblikket lidt penge ind via www.clickgame.dk. Når en besøgende klikker på de google reklamer jeg har stående, får jeg kun omkring 0,10-0,20 pr. klik - jeg læste engang, at man - på en sjov måde - kunne sætte keywords ind, så man fik nye annoncer som gav klikpriser på over 1-3USD+

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

At jeg kun får 10$ ud af 100 kliks er jo ingenting - vil jo gerne op og tjene de 70-80$ på en eller anden måde. Nogle erfaring?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Okay på den måde, tror jeg forstår nu. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig der, troede det drejede sig om google adwords. Indtægter på bannerreklamer er ikke noget vi har gjort brug af. Håber der en der kan hjælpe dig derude Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Adsense viser relaterende reklamer til din side, hvis du fusker med det, og prøver at få den til at vise bedre betalende reklamer, så risikerer du at få banned din konto. Og nuppet dine penge. 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de ønsker ingen manipulerende indgreb på siden. Rammerne for fortolkningen af 'manipulerende' er dog ret brede.

Men du kan jo arbejde med placeringen af annoncerne for at få flere klik. Bruger du fx kanaler?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nago

Måske skulle du bruge lidt tid på dit design....

Design kan være det, der gør forskellen
– på et standard og et konkurrencedygtigt produkt!

 
Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser under-
søgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Derfor er design vigtig for den enkelte virksomhed.

MVH
Ann

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)