|
et par hurtige kommentarer..
Jeg skrev hugo boss i søgefeltet, der kom ikke noget frem, selv om du har det.. skrev boss, så kom det.
Skrev burberry i søgefeltet, der kom heller ikke noget frem, selv om du har en..
Synes du skulle lave det sådan, at man kan se mærkerne ude i siden og vælge dem.. Jeg har i hvertfald nogle personlige favoritter og jeg ville nok ikke gide at bladre igennem alle sider, for at se om de var der, hvis det var en bestemt parfume, jeg ledte efter.
Dit prisniveau er yderst rimeligt.
Jeg studsede over det her; Alle vare sendes til laveste Post Danmarks pris, dog gives kun garanti når vare sendes som pakke til 70 kroner.
Så det vil sige, at man er påtvunget til at få sendt sin vare som et maxibrev, man kan ikke vælge pakke - men i giver kun garanti hvis man får sendt som den pakke, man ikke kan vælge? Det lyder mystisk. Det er jer som shop, der er ansvarlig for, at parfumen kommer hel frem til modtageren, uanset hvordan i sender den. Som kunde ville det få mig til at handle et andet sted.
Der måtte godt være mere tekst ved produkterne, fx. ved elisabeth arden cremesæt står: indholder eight hour creme+hand treatment+body treatment
Det er ikke lige en tekst man bliver fristet af - og hvad er "treatment" - er det creme, scrub, sæbe eller hvad?
Her kunne du sagtens skrive en masse om hvorfor det virker, hvordan det virker, osv. Der står ikke engang hvor mange milliliter, der er i hver creme.
Der er nogle steder hvor siden virker lidt halvfærdig, fx. under fortrydelsesret - det kunne ligne i har kopieret teksten fra en anden shop eller lign., ingen mellemrum, linieskift eller andet, det står bare ud i en lang smøre.
Og så mangler der en side om firmaet - hvem er i, hvor bor i, telefontider, telefonnummer, cvr-nr osv.
Ved godt det står i bunden af siden, men hvis man ikke lige opdager det..